Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#7604Zasilka dorucena, jsem adresat ale zasilku nemam.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

17 hodin 18 minut

Detail stížnosti

Publikováno
25.08.2015, před 9 lety

Thang Bui Toan

Znění stížnosti

Patek 21.8.2015 jsem dostal potvrzeni objednavky od prodejce Sportisimo, ze zbozi byla expedovana. Jedna se o typ Balik do ruky.

Tyz den jsem dostal smsku od Ceske posty s terminem doruceni objednavky tj. pondeli 24.8.2015

Pondeli 24.8.2015 jsem byl cely den doma cekat na svou zasilku. Nedockal jsem se.

Utery 25.8.2015 nic, zadal jsem cislo zasilky do online trackeru Ceske posty, zasilka dodana!! Jak, kde a hlavne komu??? Ja jsem zadnou zasilku nedostal.

Sel jsem na nejblizsi pobocku a zeptal jsem se o stavu sve zasilky, "Byla dorucena 24.8.2015" komu a kde nebylo v systemu znamo.


Produkt

2 pary vychazkovych bot Nike a spej.


Požadované řešení

Potrebuji vedet komu postak predal mou zasilku,kdy a kde. Jelikoz se jedna o Balik do ruky, prece ji nemuze prijmout kdokoliv bez dokladu totoznosti, v tomhle pripade muj ID, ale stalo se.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.8.2015 10:28, před 9 lety

Není-li plněno dle smlouvy a jedná-li se o úplatnou službu, spotřebitel má právo na přiměřené snížení z ceny a zajištění nápravy.

Provozovatel poštovních služeb odpovídá za škodu vzniklou při poskytování poštovních služeb v rozsahu stanoveném zákonem o poštovních službách a poštovními podmínkami.

Při ztrátě poštovní zásilky hradí provozovatel škodu ve výši ceny, kterou měla poštovní zásilka v době a místě jejího poštovního podání. Byla-li však sjednána náhrada škody v paušální výši, provozovatel hradí škodu ve výši sjednané paušální částky.

Za škodu vzniklou ztrátou, poškozením nebo úbytkem obsahu poštovní zásilky provozovatel odpovídá jen v rozsahu sjednaném v poštovní smlouvě. Za jinak vzniklé škody na poštovní zásilce odpovídá, jen bylo-li to v poštovní smlouvě sjednáno.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Z tohoto důvodu je nutné se stížností obrátit přímo na Českou poštu.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.