Počet nahlášených stížností: | 18 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Řidič číslo 2992 pan K. z provozovny Vítkov neoprávněně dává ZTP jízdné jen protože se mu slečna líbí na lince Budišov nad Budišovkou - Dvorce náměstí + je sprostý na lidi a když ho něco naštve nadává což jde slyšet přes celý autobus a také už jsem mnohokrát viděl tohoto řidiče kouřit v autobuse i když měl vzadu cestující
Prosím o kontrolu na linkách 237 Budišov nad Budišovkou - Dvorce v čase 5:00 a 14:57 spoje směr Dvorce
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Dle zákona č. 65/2017 Sb., o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek, konkrétně ustanovení § 8 odst. 1 písm. d) tohoto zákona se zakazuje kouřit mimo jiné v dopravním prostředku veřejné dopravy.
Zjistí-li provozovatel dopravního prostředku veřejné dopravy porušení tohoto zákazu, je povinen osobu, která nedodržuje zákaz kouření nebo zákaz používání elektronické cigarety, vyzvat, aby v tomto jednání nepokračovala nebo aby prostor opustila. Tato osoba je povinna výzvy uposlechnout.
Nedodržuje-li osoba zákaz kouření v místech uvedených v § 8 odst. 1 zákona o ochraně zdraví před škodlivými účinky návykových látek, může se dopustit i přestupku, za který je možné uložit pokutu.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti Z-Group bus a.s. Kontakty na společnost Z-Group bus a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://zgroupbus.cz/kontakty/#.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.