Společnost


Klingel s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76047Dodatečná platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2024, před 9 měsíci

Dagmar Zimmerova

Znění stížnosti

Společnost Klingel žádá zaplatit zboží, které jsem si u nich objednala před 2 lety.Já jsem přesvědčená,že bylo zboží zaplaceno.Spolecnost zasílá zboží na dobírku,nebo platbou kartou. Bez zaplacení zboží nedostanu.
Jak je možné, že si po 2 letech vzpomenou a vyžadují platbu znovu.
Bohužel platbu si nemůžu ověřit,nebyla placená z mého účtu.
Děkuji za pomoc
S pozdravem D.Zimmerová


Produkt

Kabát a kabelka


Požadované řešení

Zajímá mě,jestli po dvou letech můžou zpětně vyžadovat peníze za prý nezaplacené zboží.
Zboží je nepoužité a můžu ho vrátit.To odmítají.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2024 06:45, před 9 měsíci

Doporučujeme spotřebiteli kontaktovat neprodleně společnost Klingel s.r.o., nejlépe doporučeně s dodejkou na adrese M. R. Štefánika 80, Nové Zámky 940 01, Slovensko a upozornit společnost na to, že spotřebitel již za zboží zaplatil, a proto není povinen uvedenou částku uvedenou platit.

V § 629 občanského zákoníku je uvedeno, že k promlčení dluhu dochází obecně po 3 letech. Jiná promlčecí lhůta je ovšem stanovena u majetkového práva, které se promlčí nejpozději uplynutím 10 let ode dne, kdy dospělo, ledaže zákon stanovuje jinou promlčecí lhůtu. Jednotlivé strany si pak mohou mezi sebou ujednat kratší nebo delší promlčecí lhůtu počítanou ode dne, kdy právo mohlo být uplatněno poprvé. Nepřihlíží se přitom k ujednáním stanovujících kratší promlčecí lhůtu než jeden rok nebo delší než patnáct let.

Pokud by tedy spotřebitelka za zboží nezaplatila, mohla by po ní společnost částku stále požadovat.

V tomto případě doporučujeme spotřebitelce, aby se o zaplacení zboží ujistila u osoby, která jej platila, aby případně nedocházelo k navyšování dlužné částky o úroky z prodlení.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem na Slovensku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska, přičemž spolupracuje také s mezinárodním spotřebitelským centrem Spojeného království.
Před samotným podáním je vhodné prostudovat informace zde: https://evropskyspotrebitel.cz/co-udelat-nez-nas-kontaktujete/.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Gorazdova 24, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2024 14:26, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.