Počet nahlášených stížností: | 16 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 26.4 v 11.15 na stanici Koupaliste cakovice ve smeru poliklinika mazurska jsem stala na vyse uvedene stanici.Kdyz prijel bus linky 202 tak pouze pribrzdil a ani jsem nemela sanci nastoupit protze ridic ani neotevrel dvere.Avohned odjel.Tato zastavka i kdxz je na znameni tak ridic mudi zastavit a umoznit nastup.Toto narizuje predpis D1/3 muzete s ridicem projednat a pripadne postihnout.Dadi spoj jede a za 30.min a ja to stihla pro dceru fo skoly dcera je zdravotne hendicepovana dekuji za projednani
Potrestani ridice
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Stížnost je možné směřovat přímo ke společnosti Dopravní podnik hl. m. Prahy, akciová společnost přes kontaktní formulář, který spotřebitel nalezne na webové adrese: https://www.dpp.cz/kontakt/kontaktni-formular.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.