Společnost


ČESKÝ MINCOVNÍ OBCHOD

Počet nahlášených stížností:76
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 27 stížnostech.

#76057Opětovné zasílání objednávek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2024, před 9 měsíci

Karel Havlíček

Znění stížnosti

Dne 26.4.2024 jsem obdržel objednací list pro zaměstnance, zaměstnancem jsem nikdy nebyl -údaje osobní číslo *** č.nároku *** platnost do 22.5.2024. už jednou jsem žádal o vyškrtnutí ze seznamu, bylo vyhověno ale znova to začínají používat.Tímto Vás žádám,aby moji adresu úplně vyškrtli ze seznamu či evidence.Nemám zájem o žádné výrobky.
Děkuji


Produkt

Opětovné používání mojí adresy po několika letech


Požadované řešení

Smazání mojí adresy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2024 08:54, před 8 měsíci

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.

Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů. Kontakty na podatelnu ÚOOÚ jsou dostupné zde: https://www.uoou.cz/podatelna%2Duradu/os-1006.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.4.2024 10:38, před 8 měsíci

Vážený pane Havlíčku,

děkujeme Vám za sdělení, na které rádi odpovídáme a zároveň se omlouváme za zaslání nabídky.

Samozřejmě jsme vyhověli Vašemu požadavku již nadále nebýt informován o našich reklamních a nabídkových akcích. Chtěli bychom Vás upozornit, že v době zpracování Vaší žádosti mohlo dojít k protnutí aktuálního tisku nabídky a Vašeho požadavku.

U Vašeho zákaznického čísla bylo nastaveno neodesílání nabídek, ale nebyla vyřazena adresa, za čež se ještě jednou omlouváme. Chybu jsme ihned napravili.

Bohužel veškeré procesy, které jsou v současné době v našem tisknu nebo v přípravách objednávek, neumožňují přístup pouze na jednu adresu, proto může dojít k dalšímu zaslání, ale momentálně nevidíme adresu jako znovu použitou.

Prosíme o pochopení této situace.

S pozdravem a přáním pěkného dne

Váš zakaznický servis

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2024 14:45, před 7 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.6.2024 20:27, před 7 měsíci


Karel Havlíček

Hodnocení: