Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 18.6. jsem reklamovala notebook SONY Vaio zakoupeny 21.11.2014 na pobočce CZC v Příbrami. Reklamace byla vyřízena 26.6.2015 - Výměna základní desky, aktualizace BIOSu.
Po nainstalování základních programů (MS Office, antivir) a par hodinách práce došlo k "zasekávání" počítače a vyskakovala hláška o problému Windows a doporučením návratu do bodu obnovy. Toto nepomohlo, na radu mého IT technika jsem provedla obnovu továrního nastavení (full recovery). Po provedení této operace, chtěl OS aktivaci, při pokusu o aktivaci hlásil neplatný klíč. Obrátila jsem se s problémem na CZC, dostala jsem návod na aktivaci a na to, jak zjistit správný klíč, toto ovšem nefungovalo. Po té, nás CZC odkázal na podporu microsoft, tam nám zdělili, že se máme obrátit na prodejce a reklamovat opravu, že OS se tváří jako nelegální a není uložen správný klíč v BIOSu. Pokusila jsem se kontaktovat Teleplan Prag s.r.o. kde byl notebook opravován a bylo mi sděleno, že na software se záruka nevztahuje a že pokud budu reklamovat opravu, vyúčtují mi práci technika. Obrátila jsem se proto opět na CZC, kde mi technik "nějak pomohl", ovšem řešení to bylo na necelý měsíc, po této době začal OS hlásit konec licence při pokusu o aktivaci hlásil nefungující kód. Rozhodla jsem se tedy konečně reklamovat záruční opravu a hned druhý den, jsem dostala vyjádření: NEUZNÁNO spolu s návodem na aktivaci Windows 8 ve slovenštině. Záruční opravu jsem reklamovala z důvodu že nelze aktivovat OS kvůli neplatnému klíči. Navrhované řešení neberu ani jako špatný vtip ... Notebook jsem nepřevzala, aktivovat OS nedokázal ani technik CZC. Jedná se o firemní notebook a to, že firma je Mateřská škola neznamená, že jí nevznikají tímto zdlouhavým řešením žádné problémy a finanční náklady.
NB SONY Vaio SVF-1532X1E, s.č. S010001230Z
Předání notebooku z opravy s plně funkčním aktivovaným OS, uložení platného klíče v BIOSu a funkční recovery (stav software nového notebooku).
|
Tweet |
Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.
Dobrý den paní Bárová.
Dle aktuálních informací probíhá reklamace RE15043493 a notebook je v autorizovaném servisu. Prosíme o strpení. Jakmile bude reklamace dořešena budou vás kolegové kontaktovat.
Děkuji za strpení
Michal Stýblo
Dobrý den, notebook už mám, záruka nakonec uznána, problémy s licencí zatím nejsou ani po provedeném recovery. Škoda že CZC už není co bývalo, ráda jsem tam nakupovala právě pro solidní jednání se zákazníkem, snahu pomoci a poradit a kvůli bezproblémovému řešení reklamací. Předání notebooku z reklamace probíhalo stylem " na a uz neotravuj", myslím, že slůvko omluvy za způsobené problémy by bylo na místě ...
Je mi líto, že dnes je k vyřešení problému třeba třetí strany, tímto děkuji dTestu za jeho služby.
Mgr. Romana Bárová
Dobrý den paní Bárová.
Je mi líto, že jste měla problém se zbožím zakoupeným u naší firmy. Bohužel veškeré opravy zajišťují autorizované servisy a my nemůžeme dobu nebo samotnou opravu jakkoli ovlivnit. V servisem pracují také jen lidé, kteří mohou udělat chybu. Omlouvám se za problémy způsobené nedopsáním COA klíče do vyměněné desky notebooku.
S přáním hezkého dne
Michal Stýblo.
Hodnocení: