Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den.Chci se zeptaz,neboli podat stížnost na obchodní řetězec Lidl v Ostravě.na ulici Plzeňská,z jakého důvodu jsou někdy spuštěné závory hlavně při vjezdu a někdy i výjezdu,Jaký to má účel,hlavně když při výjezdu už lístek nepotřebuji.Jedná se o to,že jsou tam za křižovatkou dva vjezdy,jeden v pravo a za ním druhý rovno,ale ten v pravo je špatně zhotoven a málo řidičů dokáže najet tak těsně kolem stojanu na lístky,že většina musí couvat a znovu najíždět,nebo vystoupit a vzít si lístek.Pokud tam vjede víc jak 3 auta tak ti poslední zůstanou v křižovatce.několikrát jsem se ptal,proč se spouštějí závory a bylo mi řečeno,že je to nařízení,ale přitom ví o tom problému s najížděním.dnes jsem se opět ptal prodavačky proč?a ona mi odpověděla,že ví o tom problému a dodala,,a vám to vadí?v jinem Lidlu jsenezažil ani jednou spuštěné závory,tak by jsem rád věděl co to má za význam.
co se týče jakosti,stále poslouchám,Lídl,jednička v čerstvosti,příjdu hned ráno doobchodu pro pomeranče v akci a musím je prohlížet,protože některé měli u stopek plíseň,nebo byly nahnilé.Tak je to u veškeré zeleniny a ovoce které označujete jako 1 jakost,ale jinde v zahraničí by to bylo jako výprodej,nebo to sypou rovnou na skládku.Pod 1 jakostí si představuji ovoce a zeleninu,čerstvě sklizenou,nepovadlou,neotlučenou,nenahnilou,brambory neposekané.Děkuji za vyjádření Semod
Upravit vjezd na parkoviště,nespouštět závory když nemají žádný smysl,pod 1 jakosti prodávat opravdu čerstvé zboží
|
Tweet |
Parkoviště:
Oddělení soukromého parkoviště od veřejné silnice může mít dopad do sféry stanovování pravidel na parkovišti. Pokud je totiž před parkovištěm závora či jiné dělení, jde o soukromý pozemek ležící mimo pozemní komunikace a o pravidlech zde rozhoduje jen provozovatel. Ten musí stanovit, zda například platí přednost zprava nebo může místo osadit značkami.
O tom, zda budou závory spuštěné či nikoliv pak rozhoduje také provozovatel takového parkoviště
Ovoce a zelenina:
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitel by v tomto případě měl nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu atd.).
Pokud by se problém s jakostí potravin opakoval, mohl by spotřebitel rovněž zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.
Dobrý den, pane Semode, mrzí nás Vámi popsaná komplikace. Prosíme Vás o zaslání Vašeho podnětu na e-mail hotline@lidl.cz. Odpovědní kolegové s Vámi situaci dořeší. S pozdravem Tým Lidl.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.