Počet nahlášených stížností: | 1034 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den 25.4.24.muj syn Vodražká Daniel zakoupil jízdenku pro mě do Prahy na 27.04.24 kód transakce MMIP1C.V vlaku mě průvodce oznámil že jízdenka není na moje jméno a není platná tak já zakoupila zase jizdenky autoriz.kod 772072 průvodce mě oznámil že peníze za jízdenku zaplacenou z účtu budou navrácení.Ja sem nahlásila událost informačnimu centru CD mě odmítli vrátit peníze.Prosim o rešeni mojeho problémů. Děkuji p.Vodrážková Roza.
Muj syn v dobré vůle koupil jízdenky pro maminku aby už nemusela kupovat na nádraží a rovnou šla na vlak a dopadlo to jinak.
Prosím o vrácení peníz za jízdenku zakoupenou v vaší aplikaci Danielem Vodrážkou kód transakce MMIP1C.Ja jdu jednou do Prahy užít si výlet a tak to dopadne za jízdenku zaplatím 2 krát.dekuji za pešeni p.Vodražkova Roza.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.