Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dne 28.04. jsem si udělal objednávku přes kurýrní společnost Bolt. Jednalo se mi o objednávku z McDonald's za 520,- na cca 21:15. Jídlo bylo objednáno kolem před 21h, položeno někam na stůl v McDonald's a pak se čekalo cca 35min na kurýra (nebyl nikdo, kdo by měl čas na realizaci mé objednávky). Kurýr dorazil do 5-ti minut (bydlím pár minut od McDonald's). S vědomím, že bude jídlo studené jsem žádal o storno, které mi bylo následně slíbené. Jídlo i tak přišlo a skutečně bylo studené. Po kontaktování podpory jsem byl obeznámen, že se jedná z jejich strany o naprosto správný postup. S tím musím naprosto nesouhlasit. Nelze pracovat s jídlem, když Vám nezáleží na stavu ve kterém ho zákazníkovi doručíte.
Vrácení plně částky. Původně by mi stačilo 50% z ceny, ale vzhledem k tomu, že je přeci jen dle uvážení Boltu chyba na mé straně, tak žádám o celou částku.
|
Tweet |
Dle obchodních podmínek společnosti platí, že čas doručení nebo jiný časový odhad, o kterém rozvozový partner nebo společnost Bolt spotřebitele informuje prostřednictvím platformy Bolt Food, je vždy pouhým odhadem. Neexistuje žádná záruka, že zboží bude v odhadovaném čase doručeno.
Spotřebitel může objednávku zrušit, pokud je tato možnost k dispozici na platformě Bolt Food, a to za podmínek stanovených na platformě Bolt Food. Pokud však bylo spotřebiteli storno objednávky slíbené, je tento slib pro společnost závazný. Obecně totiž platí, že slib zavazuje. Konkrétní zaměstnanec navíc jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.