Počet nahlášených stížností: | 32 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
chtěl jsem se vás zeptat jak nám bude vrácena záloha za kelímky?
Děkuji.
NEVRÁCENA ZÁLOHA ZA VRATNÉ KELÍMKY
Byl bych rád kdyby jste se zachovali férově a peníze vrátili, nemám problém vám je zaslat poštou.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že nebylo možné kelímky vrátit na místě, je společnost povinna peníze vrátit i později, pokud spotřebitel prokáže, že na dané akci skutečně byl.
Společnost je možné kontaktovat e-mailem na kelimky@majales.cz, kde by mělo být možné se se společností spojit a dohodnout se na předání kelímků a refundaci.
Pokud společnost nebude reagovat, je možné zvolit komunikaci formou doporučeného dopisu s dodejkou. Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti: SHERWOOD Digital a.s., Záhřebská 562/41, 12000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.