Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den, právě jdu z KFC v Brně na Hl. Nádraží. Objednala jsem si B-smart za 65kč. První problém byl, že jsem na toto objednavku čekala velmi dlouho. Ne proto, že by tam bylo mnoho zákazníků bylo nas tam ask 8, ale zapoměstnanci jsou velmi pomalí. Místo aby dělali svou praci tak stoji a čumí kolem sebe. Přednostně vydávají objednavky svym znamim kteří měli objednáno to stejne co ja a číslo měli až po mě! Ke všemu si tqm s nimi nasledně povídají čímž se opět prodlouží čekací doba. Největší problem, ale nastal až když jsem objednavku obržela. Hranolky tak tvrdé a přesmažene, že jsem si mohl vylákat zuby a twister? Bylo v něm jedno male maso a asi 5 proužků salátu jinak pouze sucha tortila! Kdybych nebyla na cestě do práce a měla více času tak se tam vratim a objednavku ihned vrátím bohužel jsem na to přišla až cestou do zaměstnání. Mohu připojit i foto neni to po prve co mam s touhle pobočkou podobny problem
B-smart s twisterem
Muj na návrhy na idealni řešení by byl, aby jste mi dali slevu na příští objednavku a vice poučili sve zaměstnance o tom, že fastfood je odvozen od slova fast což znamena rychlý… bude mi, ale stačit když si sve zaměstnance lépe proškolite a vysvětlíte jim jak pracovat, jak maji vypadat určite produkty a objednavky a jak jsou čísla správně po sobě, jelikož 7,9,10 a až docela daleko za 4 a to že to jsou vaši znami neni žadne privilegium. Nehledě na to, že když zaplatim i těch pouhých 65 Kč tak bych rada dostala jidlo ve kvalitě kterou jsem si objednala a ne tvrdé hranolky a jedno mini maso v suché tortile.
|
Tweet |
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si objednávku kontrolovali co nejdříve, nejlépe ihned po převzetí, aby předešli podobným situacím.
Jestliže dodané zboží neodpovídá objednávce, je možné jej reklamovat. V tomto případě je nejlepší reklamovat zboží ihned, pokud tak ale učiněno nebylo, může spotřebitel reklamovat i později (např. pomocí formuláře na internetových stránkách https://kfc.cz/main/home/contact). Je vhodné k reklamaci také připojit fotografie produktu, aby prodávající mohl reklamaci lépe vyřešit.
K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího (například výpisem z účtu, specifičností atd.).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.