Počet nahlášených stížností: | 789 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 9 |
Koupila jsem si v této prodejně celé chlazené kuře. Na pokladně Vám naúčtují jinou konečnou cenu než je uvedená na etiketě a to o 10 korun. Všila jsem si toho na samoobslužných pokladnách, kdy jsem měla jen pár položek k namarkování a po na čtení kuřete byla konečná cena ÚPLNĚ JINÁ! Jelikož u pokladen nikdo nestál a jediná paní pokladní měla frontu, dále čekat nekonečné minuty než někdo reaguje na přivolání obsluhy, jsem raději zaplatila a šla.
Tento případ se děje i u NOVINKY a to čerstvě balených lahůdek, jako sýrů, salámů, chlebíčků. Vědomě, tak okrádají zákazníky, kteří při rychlosti a tlaku ve frontách u pokladen nelze snadno odhalit. Nemluvně o přemrštěných cenách, které si Lidl nastavuje u zeleniny a ovoce. FUJ hamba!! A VELKÉ ZKLAMÁNÍ!!! Vilingerová T.
chlazené maso
kontrola a tučná pokuta
|
Tweet |
Spotřebitelům vždy doporučujeme, aby si účtenky kontrolovali co nejdříve po zaplacení, nejlépe ihned.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen dle § 12 zákona o ochraně spotřebitele informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti.
Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele (zde: https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/spotrebitelsky-pruvodce/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den, paní Vilingerová, mrzí nás Vámi popsaná komplikace. Prosíme Vás o zaslání Vašeho podnětu na e-mail hotline@lidl.cz. Odpovědní kolegové s Vámi situaci dořeší. S pozdravem Tým Lidl.
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Společnost Lidl,si cenami moc hlavu neláme, ani stížnosti zde napsaných. Odpovídá tomu jejich reakce na stížnosti. Zašlou "vzor" pro odpověď ať se obrátím na hotline@lidl.cz a přitom by stačilo, z jejich strany zavolat do prodejny ať si zkontrolují ceny na prodejně ( kde do dnes nesedí cena u čerstvě balených sýru, jak jsem zmiňovala ). Asi si udělám příště fotodokumentaci.
Ale jinak dTestu moc děkuji za uveřejnění a její pomoc. Vilingerová