Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76093Zpoždění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2024, před 9 měsíci

Blažena Kábová

Znění stížnosti

Dobrý den 29 dubna jsem čekala na autobus číslo 725 který měl přijet do Dolního Bousova, měl zpoždění na příjezdu přijde mi divné že stálý řidič co jezdí přijíždí včas a když jede jiný řidič tak má zpoždění, přijde mi že si řidič který zaskakoval si jel jak se mu to hodí jsou lidi kteříještě přestupují na jiný bus a kvůlizpoždění ujel,pochopím když se cestou opravuje silnice ale od Markvatic do Dolního Bousova se prý nic neopravuje děkuji za pochopení Kábová


Požadované řešení

Aby bus jezdil včas


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2024 12:57, před 9 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2024 21:37, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.