Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 17. 2. 2015 jsem v prodejně Carpisa, Na Příkopě 3, dostala poukaz na výměnu reklamovaného zboží, jehož trvanlivost byla 3 měsíce s tím, že se tato lhůta dá kdykoliv prodloužit, pokud bych si do té doby nevybrala žádné náhradní zboží. Poukaz jsem se nechala prodloužit do srpna. Ovšem, když jsem v této době přišla na prodejnu s tím, že si chci vzít za poukaz náhradní zboží, bylo mi oznámeno, že prodejnu teď vede jiná společnost a ta stará že zkrachovala. Nový provozovatel Carpisy na Příkopech mi není schopný pomoci.
Ráda bych dostala svých 899 Kč za reklamované zboží zpátky.
Černá kabelku; 899 Kč
Vrácení peněz
|
Tweet |
Vůči podnikateli, který spotřebitelce vydal v rámci uznané reklamace poukaz na výměnu reklamovaného zboží, může spotřebitelka nárokovat svá práva z vydané poukázky. Pokud je však tento subjekt v insolvenci (což, je třeba ověřit si v insolvenčním rejstříku), a spotřebitelka má vůči tomuto podnikateli platnou pohledávku, je potřeba tuto pohledávku uplatnit neprodleně u insolvenčního správce této společnosti.
Přechod pohledávky na novou firmu by byl možný jenom pokud by došlo k prodeji podniku původního, novému majiteli.
Pokud už je společnost v insolvenčním řízení a dokonce je na ni vydán konkurz, tak už se vypořádávají jen pohledávky přihlášené v insolvenčním řízení. V tento moment již zpravidla nelze uplatňovat na takové společnosti své nároky.
Doporučujeme spotřebitelce pokusit se kontaktovat neprodleně insolvenčního správce uvedeného v insolvenčním rejstříku, s dotazem, zda vůči společnosti může věřitel ještě uplatnit svoji platnou pohledávku, pokud ano, neprodleně tak učinit.
Detail insolvenčního řízení společnosti proRady s.r.o. je zveřejněn na stránkách https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?details=15&id=0bb22bc0-de2f-4a20-880c-7493cc4623ae.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.