Společnost


Jakub Faja

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76106Neuznává reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.04.2024, před 8 měsíci

David Černohorský

Znění stížnosti

Boty zakoupené (převzetí) 16.12.2022 nikdy nenošené podzim/zima (na to mám jiné jordan 1 retro boty na podzim vachetta tan (na zimu gore tex nepromokavé)

U prodávajícího zakoupené JORDAN 1 STAGE HAZE od data převzetí nošené dohromady měsíc s přestávkami pouze když na to byla příležitost a počasí

Jelikož na podražku nevidíte a nekoukate tak jsem si všiml na začátku března 2024 je se tam udělala díra boty jsem zabalil poslal na reklamaci dne 28.4.2024 jsem obdržel mail ve znění:::

Vaše reklamace byla zamítnuta, dle VOP I. Práva z vadného plnění /8.

"Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud kupující před převzetím věci věděl, že věc má vadu, anebo pokud kupující vadu sám způsobil."

 

Jedná se tedy o mechanické poškození věci, kdy poškození bylo způsobené stylem chování a péčí o produkt, které je v rozporu s návodem k údržbě obuvi a tedy nikoliv závadou produktu.

 

Obě boty mají neobvykle, až hrubě ošoupané paty. Toto poškození nevznikne při běžném užívaní.  


Produkt

Jordan 1 retro stage haze


Požadované řešení

Při reklamaci jsem dal vrácení peněz jelikož žádné možnosti tam prodávající nemá ,neměl bych problém klidně i s opravou jelikož to na youtube vadu podrážky opravuje kde kdo


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2024 15:46, před 8 měsíci

Spotřebitel může uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí. Podnikatel má dle § 19 odst. 3 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, povinnost vyřídit reklamaci a informovat o tom spotřebitele nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Jediná výjimka je v situaci, kdy se podnikatel se spotřebitelem výslovně dohodne na delší reklamační lhůtě. Tato lhůta se dle rozhodnutí Nejvyššího soudu ČR (viz sp. zn. 33 Cdo 3228/2009) vztahuje také na povinnost prodávajícího informovat spotřebitele o vyřízení reklamace.

Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2024 14:42, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.