Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76126Nezastavení tramvaje v zastávce Botanická zahrada

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.04.2024, před 8 měsíci

Vojtěch Vencl

Znění stížnosti

30.4. Jedna tramvaj jela v 19:47 směr Hanychov a druhá v 19:48 směr Rybníček. Ta druhá dnes nezastavila a projela zastávku ještě před časem 19:48. Bohužel jsem tím pádem nemohl stihnout poslední autobus do Prahy a tím mi i vznikla škoda 109 korun za jízdenku do Prahy. Nechci, aby měla řidička problémy, ale vysvětlete jí, že když není manipulační jízda, tak musí zastavit. Děkuji. V.V.


Produkt

Zastávka Botanická zahrada, Tramvaj 30.4. Směr Rybníček 19:48


Požadované řešení

Uhradit škodu 109,- za autobus do Prahy, který jsem kvůli nezastavení tramvaje nestihl. Číslo účtu: ***


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2024 08:45, před 8 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2024 18:04, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 13:14, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.