Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
30.4. Jedna tramvaj jela v 19:47 směr Hanychov a druhá v 19:48 směr Rybníček. Ta druhá dnes nezastavila a projela zastávku ještě před časem 19:48. Bohužel jsem tím pádem nemohl stihnout poslední autobus do Prahy a tím mi i vznikla škoda 109 korun za jízdenku do Prahy. Nechci, aby měla řidička problémy, ale vysvětlete jí, že když není manipulační jízda, tak musí zastavit. Děkuji. V.V.
Zastávka Botanická zahrada, Tramvaj 30.4. Směr Rybníček 19:48
Uhradit škodu 109,- za autobus do Prahy, který jsem kvůli nezastavení tramvaje nestihl. Číslo účtu: ***
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
E-mail na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou pro podávání podnětů: dpmlj@dpmlj.cz.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.