Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:711
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 218 stížnostech.

#7613Zatajovaní a podvod s prošlou technickou kontrolou

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.08.2015, před 9 lety

Romana Jindřichová

Znění stížnosti

11. 08. 2015 Manzel s dedou(jelikoz manzel nema ridicsky prukaz) jeli do AAA v Usti nad Labem pro auto. vybrali zde Skoda Fabii 1.4 zakoupili zde auto v nemale částce 54 989 Kč s tím ze nam jestě udělají ekologickou daň a že nam do 5 pracovních dnů zaslou velky technicky a maly technicky prukaz i s papírem na plnou moc, my zajedem na stanici technicke kontroly a bychom tam nechali provest evidencní kotrolu vozidla. S tím co nam rekli v AAA jsme jeli domů i s novým autem. Ja s dcerou ležela v nemocnici takže nás manžel s (dedou) a Našem novým autem respektive mým prijely navstívit do nemocnice. po týdnu respektive 5 pracovních dnech(18.08.) jsme čekaly na malý a velky techničák, nic. Řikalí jsme si asi nestihaj. V pátek 21. 08. jsem si vzpomněla a ríkám manželovi, do kterého dne máme technickou a on že do konce měsíce. Jelikož jsme neměli technicky prukaz a v zadu(na kufru) bylo vyznačeno 08. 2015. nedělala jsem si starosti s tím ze by nam prodali auto bez technicke kontroly. V pondělí 24.08. 2015 nám pořád neprisly papíry(techničaky) Tak Manžel zvedl telefon a ptal se pani z AAA , kdy nam je hodlaji poslat ze ani poradne nevíme do kdy mame technickou kontrolu...tak se pani podivala do pocitace a rika nam že do 29. 08. a že nam do zítřka prijdou. V útery rano cekame na papíry a nic opet telefonat s tim zě nam to do zítra přijde. Ve sředu 26.08. 2015 konečně poštačka a i papíry. a Co nevídím PROPADLA TECHNICKA KONTROLA UŽ 08. 08. 2015 ...SNAD NENÍ MOŽNÉ!!! Jak může autorizovaný prodejce prodat auto s prošlou technickou kontrolou. Jak můžete zatajovat takovou důležitou věc. V autě ve kterém jsem vezla dvouletou dceru! jestě jste slibovali zaplatit EKO daň..nic ve velkem technickem průkazu neni. a když se snažím spojit do AAA Auto telefonicky, vdzy paní odvětí že nám technik zavolá. Nic voláme 2x denně a budeme volat dál. tohle opravdu není normalí. A můj názor..schvalně byly zatajovany a dyl poslany papíry o technicke kontrole déle nez po 7 dnech. protože do sedmi dnů máme pravo na reklamaci. Ještě chci dodat že nejde proud do leveho zadniho světla a nesvítí. Boužel jsem si toho všimla až když za mnou manžel přijel do nemocnice..budíž ale ta technicka...nejraději bych chtěla auto Vrátit, nejhorší zkušenost, tak komu pak už věřit když ne autorizovanemu prodejci?? S pozdravem Jindřichova


Požadované řešení

Kvůli nepravdivým údajům, lhaní paní po telefonu a zatajovaní důležitych informací ho chci vrátit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.9.2015 15:09, před 9 lety

Podle zákona o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích se k žádosti o zápis změny vlastníka silničního vozidla přiloží "velký" a "malý" technický průkaz, protokol o evidenční kontrole silničního vozidla, který nesmí být starší než 14 dní, platnou zelenou kartu a doklad o nabytí vlastnického práva. Žádost musí být také opatřena úředně ověřenými podpisy původního a nového vlastníka silničního vozidla. K zápisu změny vlastníka silničního vozidla tedy není nutné, aby mělo vozidlo platnou technickou kontrolu.

Prodávající může prodávat vozidla i bez platné technické kontroly, měl by ale v takovém případě tuto informaci spotřebiteli sdělit. Prodávající totiž spotřebiteli odpovídá, že věc má při převzetí vlastnosti, které si strany ujednaly a nemá vady. Není-li tomu tak, může spotřebitel nárokovat práva z vadného plnění. Je-li to možné, může spotřebitel požadovat bezplatné odstranění vady (opravení věci, provedení technické kontroly, vrácení peněz za nezaplacenou ekologickou daň). Jestliže to není možné, může spotřebitel požadovat po prodávajícím přiměřenou slevu nebo v případě, kdy vadu nelze odstranit, může odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz. Důkazem, jaké vlastnosti mělo mít vozidlo, bude kupní smlouva. Sjednaly si strany ústně i další podmínky koupě, jsou platné, nicméně hůře prokazatelné.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.9.2015 16:52, před 9 lety

Vážená paní Jindřichová,
děkuji za Váš podnět a dovolte, abych se k němu vyjádřil. Celou situaci prověřuji s prodejci a manažery v Ústí nad Labem, budu Vás informovat. Připadá mi to jako nepochopení, nikdy za nikoho neděláme ekologickou daň, jak píšete - ta spíše byla předmětem slevy z ceny vozu. Věřte mi také, že rozhodně není pravda, že by doklady byly nějak záměrně zadržovány, abyste nestihla lhůtu sedmi dnů. Ta lhůta totiž nemá nic společného s reklamací, ale s možností výměny vozu s pořizovací cenou nad 100,000 Kč, jak se píše např. zde - http://www.aaaauto.cz/cz/zaruka-7-dnu-na-vymenu-vozu/text.html?id=253. Vojtěch Toráč

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.10.2015 08:06, před 9 lety

Prosíme spotřebitelku o doplnění informací o současném stavu stížnosti, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.11.2015 13:41, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti se k případu vyjádřit, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.