Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den. Tato cesta je OK, ale dosud jsem neobdržel vyúčtování jízdy z následujícího dne. Vavřínová > Ohradské nám.,Praha, 26.04.2024. Předem děkuji za nápravu. Petr Vacík
Dne 25.04.2024 v 10:22 Bolt Czechia napsal(a):
> Bolt
> Celkem: 290 Kč
> čtvrtek, 25 duben 2024
>
> Děkujeme, že s námi jezdíte
> Doufáme, že jste si vaši jízdu užili
>
>
> Car
>
>
> Celkem 290 Kč
Viz výše.
Potvrzení o platbě!
|
Tweet |
Dle dostupných údajů by spotřebiteli po každé dokončené jízdě měla být automaticky zaslána účtenka za jízdu na e-mailovou adresu.
Účtenky za jízdy je možné si taktéž stáhnout anebo nechat znovu zaslat v aplikaci Bolt následovně:
1) otevřete historii jízd
2) klikněte na příslušnou jízdu
3) přejděte dolů na konec obrazovky a klikněte na položku Získat doklad
4) stáhněte si účtenku nebo ji znovu odešlete.
E-mailovou adresu, na kterou jsou automaticky zaslány účtenky za poskytnuté služby, je možné taktéž změnit ve svém profilu.
Jestliže spotřebitel postupoval dle pokynů výše, ale účtenka za jízdu mu nebyla zaslána, doporučujeme mu se obrátit na zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o.:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Spotřebitel nás informoval, že vyúčtování dohledal. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody stran.