Společnost


Electro World s.r.o.

Počet nahlášených stížností:169
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 62 stížnostech.

#7614Neuznaná reklamace tabletu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2015, před 9 lety

Helena Machková

Znění stížnosti

Vážení,

obracím se na Vas s prosbou o pomoc při řešení reklamace tabletu.


Tablet jsem kupovala v prosinci 2014.
14.8.2015 jsem ho nesla reklamovat na pobočku v Pardubicích, kde jsem ho také zakoupila. Tento den, jsem stalo při nabíjení to, že jsem ho připojila k nabíječce a nenabíjel. Poté jsem nabíječku odpojila a zkusila připojit znovu, ale nabíječka vypadla z konektoru a konektor zůstal uvolněný uvnitř tabletu, takže nebíječka už nešla připojit. Ihned jsem vymazala vše z paměti a jela reklamovat tablet.


Prodavač sepsal reklamaci s tím, že do 14 dní bude reklamace vyřízená Dne 25. 8 . 2015 mi přišla sms, že reklamaci neuznavají ,at si přijedu pro tablet na prodejnu Technik vyhodnotil vadu jako mechanické poškození vylomený konektor ze základní desky a že zákazník nesouhlasí s opravou. Při tom mi nikdo ani nezavolal a neřekl jestli chci tablet opravit ci ne, automaticky napsali, že ne. Poté mi společnost nabídla opravu placenou, ae v hodnotě cca 3700,- nový tabet stál 3990,- požadala jsem je at to zkusí v servise opravit tím, že to jen znovu přichztí k desce. Vysmáli se mi, že prostě oprava stojí tolik a tolik. Arogantí paní mi oznámila at si převezmu tablet a zmizím a nechám si ho opravit sama.

Po té jsem jim oznamila, že s reklamací nesouhlasím, a at to pošlou na prověření znovu. Dnes a denně nabíjím telefon a nikdi se mi nic podoného nestalo. Prý je to mechanicky poškozené a bylo to způsobeno zasunutím nabíječky do tabletu.
Druhý den tj. 26.8. 2015 jsem volala do jejich autorizovaného servisu, kde mě operator nechtěl přepojit na dotyčného technika,který vadu posuzoval. Pry to viřídí sám pracovník na lince. Ten mi stáe dokola opakoval, že je to mechanické poškození a že mám smůlu jen opravit a to výměnou cele desky za 3700,-. Po 10 minutovém dohadování jsem chtěla mluvit s někým nadřízeným. Ten mi sdělil to samé mechanické poškození a nic víc. pak mi řekl, že jakmile strcím nabíjecku do tabletu už na něj vyvíjím mechanickou sílu. Prý mám zacházet s tabletem tak, že ho mám nechat ležet na stole v klidu a nic s ním nedělat. akže koupit tabet a ani ho nevyndávat z krabice na tož ho zapínat. Po tomto hovoru mi došlo, že kryjí záda jeden druhému. A prý záleží na Electroworldu jak se k tomu postaví. A nebo si mám nechat opravit konektor v jiném neautorizovaném servisu za 500,-
Nezbylo mi nic jineho než porosit Vás radu.
Mysím si tedy, že chyba musela být v konstrukci už z výroby a projevila se později při používání.

Podala jsem tey 2 reklamaci a na prodejně mi sdělili, že to stejně neuznají a pošlou zpět.
Předem děkuji za případnou odpověď a pomoc, a doufám, že vše dobře dopadne.
S pozdravem
Helena Machková


Produkt

model 687 Asus, skupina 534 Computers Netpad, výr.číslo EAOKCZY272405,


Požadované řešení

Po předešle zkušenosti s tímto obchodem, žádám o vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2015 11:48, před 9 lety

Je-li mechanické poškození výrobku důsledkem použití nekvalitního materiálu či konstrukční vady výrobku, které tak nemůže být používáno ke svému běžnému účelu, není tímto dostatečně naplněna podmínka způsobení vady samotným spotřebitelem. Reklamaci nelze zamítnout pouze na základě obecného konstatování, že se na zboží vyskytuje mechanické poškození, nýbrž na základě konkrétního odborného posouzení reklamované vady prodejcem.

Pokud prodejce reklamovanou vadu náležitě odborně posoudil a vydal spotřebiteli písemné potvrzení o zamítnutí reklamace s řádným odůvodněním zamítavého stanoviska, tím způsobem, aby bylo uvedené rozhodnutí prodejce přezkoumatelné soudním znalcem z oboru, pro takový případ spotřebitelce doporučujeme nechat zaznamenat svůj nesouhlas se způsobem vyřízení reklamace na reklamační protokol, výrobek si z uzavřeného reklamačního řízení převzít a neprodleně přistoupit k objednání znaleckého posudku, na základě kterého lze vyřízení reklamace účinně rozporovat. Reklamované vady věci doporučujeme se znalcem nejprve zkonzultovat a poté předat zboží k posouzení a vyhotovení znaleckého posudku. Seznam znalců je k dohledání na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem je vhodné se předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení.

Vyjde-li podaný znalecký posudek ve prospěch spotřebitele, bude spolehlivě nezávislou odbornou osobou, znalcem, prokázáno, že reklamace byla důvodná. V takovém případě je značným způsobem posílena důkazní pozice spotřebitele, který se může znovu obrátit na prodávajícího (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat k úhradě po prodejci jako účelně vynaložený náklad spojený s oprávněnou reklamací, rovněž však i další související výdaje s uplatněnou reklamací (jízdné, poštovné).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.9.2015 15:26, před 9 lety

Vážená paní Machková,

na základě Vámi zaslaného podnětu jsme důkladně prošli veškerou dokumentaci k oběma reklamacím a zároveň fotodokumentaci k mechanickému poškození pořízenou v autorizovaném servisu výrobce. Z poskytnutých fotografií je patrné, že konektor je na základní desce přístroje vychýlen ze své osy a tudíž po zakrytování přístroje, není možné konektor použít.

Při diagnostice stavu Vašeho výrobku u podané reklamace, nám servis zaslal cenový návrh na opravu přístroje a informaci, že výrobek je mechanicky poškozen. Jak jste již uvedla výše, oprava výrobku byla stanovena na částku 3700,-Kč a jeho pořizovací cena byla 3990,-Kč, z čehož vyplývá, že tato oprava by byla pro Vás nerentabilní. Z tohoto důvodu naši zaměstnanci zamítli cenový návrh a požádali servis o zaslání neopraveného výrobku zpět na prodejnu. Zbytečně by tak prodlužovali vyřízení reklamace, jelikož se dalo předpokládat, že za těchto okolností, nebudete opravu požadovat.

Jakmile byl výrobek vrácen zpět ze servisu, byla jste prodejnou informována formou SMS o zamítnutí reklamace. Nejsme schopni nyní říci, jak se k Vám naši zaměstnanci na prodejně chovali, ale zákazníci bývají ve valné většině na této prodejně s personálem spokojeni a proto, pokud jste měla špatnou zkušenost, velice se za ni omlouváme.

Dále uvádíte, že jste druhou reklamaci uplanitla dne 25.8. kde jste uvedla, že s vyřízením první reklamace nesouhlasíte. Náš zaměstnanec Vás informoval o tom, že reklamace bude s největší pravděpodobností rovněž zamítnuta. V současné době máme informace o opětovném zaslání cenového návrhu servisem na stejnou částku, v současné době je placená oprava z naší strany znovu zamítnuta a čekáme na dodání výrobku zpět na prodejnu. Jakmile výrobek obdržíme, budete opět informována formou SMS o možnosti jeho vyzvednutí.

Vzhledem k výše uvedenému Vám doporučujeme obrátit se na soudního znalce z oboru a na uvedený výrobek nechat vypracovat znalecký posudek. Seznam znalců najdete na www.justice.cz . Vyjde-li tento posudek ve Váš prospěch, prosím obraťte se znovu na jakoukoliv naši prodejnu či na centrálu společnosti. Na základě tohoto posudku můžeme řešit s výrobcem skutečnosti, které jsou v posudku uvedeny a zvrátit tak jeho stanovisko.

V případě, že vyjde znalecký posudek ve Váš prospěch, uhradíme Vám náklady s ním spojené a ostatní náklady, které Vám společně s uplatněním reklamací vznikly.

Je nám velice líto, že Vám nemůžeme sdělit příznivější odpověď.

Děkujeme za Váš podnět

Bc. Jana Jurčová
Service specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.9.2015 15:57, před 9 lety


Helena Machková

Jak jsem zjistila, tak řesite minimum reklamací ve prospěch zákazníka. Poslední 2 odstavce jste jen zkopirovali z vyjádření D testu. Našla jsem na internetu spoustu zákazníků, kteří mají nebo měli přesně takový problém s konektorem jako já. Takže buď prodáváte totální aušus na úkor ceny a zákazníků nebo nevím. Samozřejmě si tablet vyzvednu a předám dál k posouzení a vyjádření. Celou tuto kauzu nechám medializovat. Již jsem poslala podnět. Nenechám se okradat takovou společností jako Elektroworld. Abych si musela kupovat každých půl roku nový tablet. Ve vaší prodejně me už nikdo neuvidí, natož tam něco koupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.9.2015 15:20, před 9 lety

Vážená paní Machková,

je nám líto, že máte dojem z kopírování posledních odstavců z vyjádření dTest, ale musím Vás ujistit, že nemáme zapotřebí kopírovat tato vyjádření. Vyjádření dTest pramení z platné legislativy, což znamená, že mohou být naše vyjádření podobná, ne-li stejná, například různé citace zákonů a jiné.

Osobně nejsem schopná posoudit kolik lidí má problém s konektorem jako Vy, může se to zdát hodně a může to být taky málo v porovnání s tím, kolik dovozců a prodejců tuto značku prodává. To je opravdu těžké hodnotit. Myslím, že tyto čísla by vyhodnotil jedině výrobce, který musí vědět, kolik takových výrobků uvedl na trh. Navíc je mnohem více zákazníků, kteří se podělí o špatnou zkušenost, než zákazníků, kteří se podělí o to, že byli spokojeni. To jde ruku v ruce s tím, co jste uvedla, že řešíme minimum reklamací ve prospěch zákazníka, to je pouze Váš názor.
Chápu, že jste rozhořčena, že jsme Vám reklamaci neuznali, ale poškození bylo patrné již při uplatnění první reklamace. Pokud jste si jista tím, že skutečně z Vaší strany k mechanickému poškození nedošlo, prosím obraťte se na soudního znalce z oboru a na uvedený výrobek si nechte vypracovat znalecký posudek. Více podrobností jsem Vám již uváděla výše.

Jako reakci, na Vámi uvedené v podnětu, si ještě dovoluji se vyjádřit k neautorizovanému zásahu, který Vám, jak jste uvedla, nabídl servis výrobce. Samozřejmě i my jsme schopni Vám pomoct a zajistit opravu u neautorizovaného servisu, který Vám po diagnostice sdělí cenu opravy, možná i podstatně nižší než autorizovaný servis výrobce, ale výrobek by jste již měla mimo záruku. To vše z důvodu, že by byl na výrobku proveden neautorizovaný zásah. Proto je lepší, obrátit se na soudního znalce, který může svým posudkem vyvrátit vyjádření autorizovaného servisu. Po obdržení posudku je pro Vás, jako spotřebitele nejlepší, obrátit se zpět na prodejce s posudkem pro rychlejší vyřízení.

Jsme schopni Vám s vyřízením reklamace pomoct, záleží na Vás jak se rozhodnete dále řešit. Výrobek z reklamace by měl být zaslán zpět na naši prodejnu v Pardubicích do konce tohoto týdne tj. do 18.9.2015. O možnosti vyzvednutí budete informována prostřednictvím SMS.

S úctou

Bc. Jana Jurčová
Service specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.9.2015 13:07, před 9 lety


Helena Machková

Dobrý den, děkuji za Váš názor. Celou věc nechám prošetřit jak znalcem tak médii. Svědka na cele uplatnění na Pardubické pobočce mám. Dokonce jsem se ptala i na neautorizovanou opravu, ale bylo mi řečeno ať si to dám, kam chci, že Electroworld nikoho takového nemá. Vše je nahrano na zaznamu. A celý rozhovor i s výsměchem pána z autorizovaného servisu také. Takže jestli si pan Ing. a prodejce myslí, že to zametou pod stůl, a me jako zákazníkovi řeknou že je to mechanicky poškozené, jsou na omylu. Že mi autorizovany servis řekne, že jsem tam neměla strkat nabíječku a na tablet se jen dívat, tak to je vrchol výsměchu. Celý nahraný hovor se servisem odevzdam médiím. Myslím, se nakonec vše obrátí ve spravedlnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.9.2015 09:41, před 9 lety

Vážená paní Machková,

dnešním dnem ja Váš výrobek připraven na pardubické prodejně k vyzvednutí, prodejna Vás bude ještě dnes informovat formou SMS o možnosti vyzvednutí.

Samozřejmě nám není jedno, že nejste s vyřízením reklamace spokojena. Proto jsme znovu celou situaci řešili se zástupci firmy Asus a nakonec jsme se dohodli na možném řešení.

Výrobek je připraven k vyzvednutí s opět zamítavým stanoviskem. Jakmile Vám bude tato reklamace ukončena, jsme schopni Vám výrobek opětovně převzít na reklamaci a provézt na autorizovaném servisu bezplatnou opravu Vašeho výrobku. Znovu přijatá reklamace tedy bude vyřešena bezplatně, v autorizovaném servisu. Vzhledem k tomu, že opravu bude provádět autorizovaný servis výrobce, na výrobek Vám bude dále plynout záruční doba.

Věříme, že budete s tímto řešením celé situace spokojena.

Bc. Jana Jurčová
Service specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.10.2015 09:46, před 9 lety


Helena Machková

Vážená pani Jurčová,
timto bych konkrétně Vám chtela poděkovat za přístup a ochotu, jakou jste věnovala mé reklamaci. Tablet jsem si již vyzvedla opravený. Jen jsem do predavaciho protokolu napsala vady, které byly při převzetí patrné a personál EW s tim souhlasil i po vyzkoušení. Jednalo se o to, že nabíječka sla do konektoru zasunout hodně těžko, proto i obavy, aby se konektor znovu neuvolnil. Doufam,ze ne. A další byly spíše kosmetické vady, po celem obvodu jsou zářezy, zřejmě způsobené v service, jak rozdelavali tablet. Personál o vsem věděl. Tablet se převzala s temito výhradami. Nevím, jestli by se s tim dalo stejne neco udelat či ne. Jsem rada, ze tablet funguje a nabíjí.
Takže velké diky patri Vám. Machková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.10.2015 11:49, před 9 lety

Vážená paní Machková,

těší nás, že jste nakonec spokojena s vyřízením reklamace. Snažíme se vždy vyjít maximálně vstříc našim zákazníkům, pokud je to jen trochu možné. I ve Vašem případě nás tedy těší, že se nakonec povedlo vyřešit k Vaší spokojenosti.
Zjišťovala jsem na prodejně v Pardubicích stav výrobku při vrácení ze servisu a viděla jsem i popis Vašich výhrad při převzetí. Velmi nás mrzí tato další nepříjemnost, která zřejmě vznikla na servisu při otevírání a opravě tabletu.
Jsme schopni Vám kompenzovat toto poškození, proto Vás prosím dostavte se na naši prodejnu v Pardubicích, kde pro Vás bude připravena kompenzace formou dárkové poukázky.

Věříme, že budete s nabídkou tohoto řešení spokojena a že nadále zůstanete našim spokojeným zákazníkem.

S úctou

Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
2.10.2015 12:30, před 9 lety


Helena Machková

Hodnocení:

Komentář: Dobře děkuji mockrát,příští týden se tam zastavím. Mějte se pěkně a preji hezky den.