Společnost


Pražská plynárenská, a.s.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76141Odpojení plynoměru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 7 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.05.2024, před 10 měsíci

Vít Vlček

Znění stížnosti

Jednalo se mou chybu, že jsem se nedostavil na Pražskou plynárenskou za účelem přepisu smlouvy po otci, který zemřel 4. 12. 2023. Tedy jednalo se o mou chybu.
Přesto, ač jsme nic nedlužili (8. 3. 2024 byla vystavena faktura na nedoplatek 8.319,46 s datem splatnosti 2. 4. 2024, faktura byla řádně uhrazena 26.3. 2024) a nikdy jsme nebyli problémovými zákazníky, došlo bez sebemenšího upozornění či upomenutí k odpojení plynoměru dne 30. 4. 2024.
Jsem přesvědčen, že takový postup je za hranicí lidské slušnosti a v rozporu s běžnou obchodní praxí jednání se stálým a slušným zákazníkem.


Vít Vlček


Požadované řešení

Zařadit slušnost do jednání se zákazníkem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2024 13:21, před 10 měsíci

Jestliže spotřebitel řádně uhradil nedoplatek, nemělo by následně dojít k odpojení plynoměru. Pokud dodavatel neoprávněně plynoměr odběrateli odpojí, je třeba namítnout nezákonnost takového postupu.

Nereaguje-li dodavatel na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis s dodejkou). Dopis bude zaslán na adresu sídla společnosti Pražská plynárenská, a.s., Národní 37/38, 11000 Praha.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Energetickém regulačním úřadu. Podání návrhu na zahájení spotřebitelského sporu nepodléhá zaplacení správního poplatku. Více informací o tomto řízení může spotřebitel nalézt zde: https://www.eru.cz/mimosoudni-reseni-sporu. Kontakty na Energetický regulační úřad je možné nalézt zde: https://www.eru.cz/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2024 17:58, před 8 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 13:00, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.