Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,
Chtěla bych si stěžovat na řidičku 3544 autobusu číslo linky 933242/216 dnes 1.5.2024 městské dopravy v Mohelnice nezastavuje na zastávkách. takto projela tři zastávky a nakonec jsme museli vystoupit kde jsme nechtěli,když jsem za paní šla proč nám tam nezastavila tak mě odpověděla, že jsem nestála u dveří takže tím pádem nezastavila.Pokud vím tak zvednout ze sedadla se mám až při zastavení autobusu.Prosím o vyjádření
Děkují Juřenčáková
Pořádně proškolit
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.