Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#7615Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 2 dny

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2015, před 9 lety

Pavel Kubíček

Znění stížnosti

Dobry den,
behem poslednich 8 mesicu jsem mel 4 reklamace stejne vady tabletu (nesel spustit). Z techto 4 reklamaci jsem mel 2 neuznane, z nichz v poradi druhou, i pres to, ze mam pisemne overenu nefunkcnost pri predavani k reklamaci na prodejne, jsem ochoten prijmout. Dle protokolu pri prebirani tabletu k reklamaci v reklamacnim oddeleni byl tablet zapnuty a zadnou zavadu neprokazali. Proto mi tablet vratili v puvodnim stavu.
Nicmene s prvni neuznanou reklamaci nesouhlasim. Duvodem je to, ze v zaznamu o vyrizeni se pise:
a) Zpusob vyrizeni: Oprava
b) Vyjadreni technika: Reinstalace systemu
Samozrejme, ze se mi pri tomto postupu ztratila veskera data, ktera jsem mel v pristroji ulozena a ktera jsem si nemohl zazalohovat, protoze pristroj nesel zapnout (toto se mi behem 4 reklamaci stalo 2x). Pokud reklamaci neuznali, proc je tedy v protokolu napsano oprava a doslo k reinstalaci systemu?
Dle vyjadreni v korespondenci s czc.cz "v autorizovaném servisu je téměř vždy prováděna při opravě obnova systému.
Vzhledem k tomu, že u druhé reklamace byla vada "nejde spustit" a již u nás na reklamačním oddělení se vada neprojevila - tablet šel opakovaně zapnout, nebyl důvod toto zasílat do servisu a reklamace byla zamítnuta". To by ovsem znamenalo, ze u prvni reklamace zavadu v reklamacnim oddeleni prokazali a proto dale odeslali do servisu.
Kompletni korespondenci mohu na vyzadani preposlat.
Mym cilem bylo po posledni reklamaci odstoupeni od smlouvy a vraceni penez. Toto mi ale bylo zamitnuto z duvodu pouze 2 uznanych reklamaci. Momentalne mi tablet poslali zpet a nyni jej tedy mam doma.
Dekuji vam za jakoukoliv pomoc.
Kvuli zminene zamitnute reklamaci zvazuji take podnet na COI.
S pozdravem,
Ing. Pavel Kubicek


Produkt

Tablet Lenovo IdeaTab MiiX 2 10,1" Z3745, 64GB, W8.1 + office, dock, seriove cislo: SQB08261783, zakoupený 15. 9. 2014, první reklamace 29. 1. 2015


Požadované řešení

Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.8.2015 11:56, před 9 lety

Na přání společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2015 13:09, před 9 lety

Dobrý den pane Kubíčku.

Reinstalace systému, tedy uvedení do továrního nastavení není oprava ve smyslu zákona. Jedná se o uživatelskou činnost, kterou servis navíc před otestováním musí provést (nelze testovat zařízení se systémem upraveným zákazníkem a s nainstalovanými aplikacemi třetích stran). Většinu vad , způsobuje právě nevhodné uživatelské nastavení a aplikace třetích stran, na které se záruka nevztahuje. Z tohoto důvodu nebyla reklamace uznána.

Děkuji za pochopení.

Michal Stýblo.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.9.2015 13:27, před 9 lety


Pavel Kubíček

Dobry den,
chapu vase stanovisko a nejsem pravnik, abych polemizoval s tim, co je a co neni oprava ve smyslu zakona.
Presto bych se rad zastavil u formulace "nevhodne uzivatelske nastaveni". Jak je mozne uzivatelsky zabranit tabletu, aby se spustil po stisknuti tlacitka? Dle meho nazoru by se minimalne mel tablet rozsvitit a zobrazit logo vyrobce, v tomto pripade se ale nedelo nic. Opravdu nevim, jak bych tomu mohl zabranit instalaci jakehokoliv programu ci jinym nastavenim.
Pokud se mylim, vysvetlete mi to prosim.
Jen pro uplnost dodavam, ze zavada zjevne nebyla zpusobena nevhodnym nastavenim nebo aplikaci treti strany, kdyz nasledovaly dve dalsi, tentokrat jiz uznane, reklamace totozne zavady.
Vyse uvedenou cinnosti ale, jak je zrejme z vaseho vyjadreni, argumentujete pro neuznani zavady.
Na zaver bych jen rad podotkl, za tablet je jiz temer 3 tydny na dalsi reklamaci (v poradi jiz pate), po te posledni mi totiz od vas prisla nefunkcni klavesnice.
Dekuji vam za vase vyjadreni.
S pozdravem,
Ing. Pavel Kubicek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2016 09:09, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že se společnost k případu již delší dobu nevyjádřila, prosíme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.3.2016 09:23, před 9 lety


Pavel Kubíček

Hodnocení:

Komentář: Po poslední reklamaci byly vráceny peníze. Bez jakéhokoliv vysvětlení prodejce. V tomto směru bych uvítal alespoň nějaké vyjádření z jeho strany. Děkuji dTestu za pomoc.