Počet nahlášených stížností: | 31 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Požadavek na odečet nelze odeslat,stále žádá adresu a ta na požadavku není.Co s tím? Adr Rohozec 93/28401//č.elmeru:***.
Vyřešit
|
Tweet |
Jestliže má spotřebitel problém se zasláním požadavku, doporučujeme mu se obrátit na společnost prostřednictvím zákaznické linky (tel.: 800 810 820), kde by mu mohli se zasláním požadavku pomoci.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.