Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Den 2.5.2024 jsem přes Bolt food objednala jídlo. Objednávka nebyla kompletní. Řešila jsem přes chat podpory. Po více jak 20ti minutách mi bylo řečeno že mi hodnotu chybějící položky mi připsali v kreditech. Na to jsem jim odpověděla že o jejich kredity nestojím, ale bez odezvy. Proto jsem zkoušela založit nový chat abych se s někým domluvila. Ale bez úspěšně. Telefonciky je prý není možné kontaktovat a tím je to pro ně vyřízené. Z mého podhledu se jedná o krádež z jejich strany.
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Vznikla-li na straně společnosti povinnost vrátit peněžní prostředky, musí tak učinit stejnou formou, jakou bylo zboží uhrazeno, tedy v penězích. Jiným způsobem - např. voucherem, kredity apod. pouze po výslovném souhlasu spotřebitele.
Společnost je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.