Společnost


ČSAD MHD Kladno a.s.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:8
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76172Řidič je neslušný a chová se agresivně - bus 304

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 19 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2024, před 8 měsíci

Lukáš Kaufner

Znění stížnosti

Běžel jsem na zastávku Stochov Slovanka II., kde stál bus přesně 6:42H. Dveře zavřený, řidič nebyl za volantem, procházel po uličce. Pak po chvilce mě pustil dovnitř. Byl sprostý a nadával mi, že už je na odjezdu. Podle IDOS tu zde měl být 6:42H. byl jsem tam přesně na minutu. Ještě mi naúčtoval dražší jízdenku. Řidič moc dobře ví, že mám ZTP a jízdenka stojí 12kč. Nechápu jeho vztek.
Ten samý řidič asi před měsícem mi vynadal, že jsem mu omylem řekl, že chci jet na Zličín a přitom jsme byli na Zličíně. Omluvil jsem se, že jsem se přeřekl a pak jsem mu řekl správně na Stochov Slovanka II.

Jedná se o bus 304 - Směr Zličín 6:42 - 3.5.2024

P.S. - mám jízdenku , kde mám uvedený čas 6:42. Jako důkaz. Že si to nevymýšlím


Produkt

bus 304 (100304 1018)- Směr Zličín 6:42 - 3.5.2024


Požadované řešení

aby řidic, se choval slušně a normálně, nevyskakoval na lidi a nebyl arogantní. To že jsem byl přesně u dveří 6:42 a on mi řekne, že je na odjezdu. Pár sekund už nikoho nezabije! u jíných řidičů se stane, že mi dají jinou částku jízdenky. Protože asi neví. Ale tenhle jezdí pravidelně a ví to moc dobře.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2024 14:46, před 8 měsíci

Pokud byla naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2024 18:25, před 6 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.10.2024 16:37, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.