Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Běžel jsem na zastávku Stochov Slovanka II., kde stál bus přesně 6:42H. Dveře zavřený, řidič nebyl za volantem, procházel po uličce. Pak po chvilce mě pustil dovnitř. Byl sprostý a nadával mi, že už je na odjezdu. Podle IDOS tu zde měl být 6:42H. byl jsem tam přesně na minutu. Ještě mi naúčtoval dražší jízdenku. Řidič moc dobře ví, že mám ZTP a jízdenka stojí 12kč. Nechápu jeho vztek.
Ten samý řidič asi před měsícem mi vynadal, že jsem mu omylem řekl, že chci jet na Zličín a přitom jsme byli na Zličíně. Omluvil jsem se, že jsem se přeřekl a pak jsem mu řekl správně na Stochov Slovanka II.
Jedná se o bus 304 - Směr Zličín 6:42 - 3.5.2024
P.S. - mám jízdenku , kde mám uvedený čas 6:42. Jako důkaz. Že si to nevymýšlím
bus 304 (100304 1018)- Směr Zličín 6:42 - 3.5.2024
aby řidic, se choval slušně a normálně, nevyskakoval na lidi a nebyl arogantní. To že jsem byl přesně u dveří 6:42 a on mi řekne, že je na odjezdu. Pár sekund už nikoho nezabije! u jíných řidičů se stane, že mi dají jinou částku jízdenky. Protože asi neví. Ale tenhle jezdí pravidelně a ví to moc dobře.
|
Tweet |
Pokud byla naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.