Počet nahlášených stížností: | 528 |
Z toho za letošní rok: | 7 |
Stále v řešení: | 61 |
V průběhu doručování z Číny (asi 12 dní) jsem přišel o telefonní číslo uvedené odesílatelem. Ovšem měl jsem k dispozici z emailu velmi kvalitní sledování zásilky. Včera se u zásilky objevilo doručeno, spojeno s příjemcem telefonicky. Po hovoru s operátorkou ze zasilkovny, mi bylo řečeno ,že vše je ok a řekla nějaké cizí telefonní číslo na které bylo voláno při doručení. Tudíž zřejmě po zjištění, že mé tel.číslo je neaktivní, kdosi změnil číslo příjemce za jiné a tím je to hotovo. Tudíž změní tel.cislo a balíček je jejich. Velmi propracovaný systém krádeže zásilek ze zahraničí.
Zásilka ***
Dohledat kdo všechno se podílí na těchto krádežích a tvrdě potrestat. Najít způsob aby se toto nemohlo dít. Mne vznikla škoda okolo 600 Kč, ale tu věc jsem nutně potřeboval. Zjistěte si majitele tel.cisla na které bylo voláno při doručení a budete vědět víc a můžete zamezit tomuto podvodu. Když to vyšlo jednou budou pokračovat dále, o tom není pochybnosti.
|
Tweet |
Dle dostupných informací může být zásilka předána příjemci, při splnění následujících podmínek:
- příjemce se prokáže znalostí hesla nebo občanským průkazem, a
- v případě zásilky na dobírku bude zásilka předána příjemci až po uhrazení celé výše doběrečného.
Pokud by ke škodě došlo pochybením kurýra, domníváme se, že by společnost mohla být za vzniklou škodu spotřebiteli odpovědná.
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, pane Trojane, telefonní číslo tímto způsobem změněno být nemohlo. Funguje to totiž tak, že vám kurýr volá přímo z našeho systému, a to na číslo, které zadá v objednávce odesílatel jako telefonní číslo příjemce. Doporučujeme proto v tomto případě ověřit s e-shopem, kde jste si zboží objednal, zda nám předal správné telefonní číslo na vás. Nikola, tým Zásilkovny
Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.
Tímto žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.