Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Je to dalších několik měsíců od mého posledního kontaktu se společností TicketLive. Vstupenky byly zakoupeny dne 30. ledna 2020 za cenu 2,400 Kč. Čili více jak před 4 lety!!. Koncert se neudal a peníze stále dodnes (02.05.2024) nemám. Společnost nezvedá telefon, nereaguje na moje emaily. Prosím o pomoc.
Vstupenky
Vrácení peněz na účet.
|
Tweet |
Pokud byl z důvodu pandemie COVID-19 zrušen koncert před 13. květnem 2020, má pořadatel dané kulturní akce povinnost vydat spotřebiteli peněžní prostředky. Pořadatel kulturní akce nemá možnost vnutit spotřebiteli bez jeho souhlasu voucher.
Zákon č. 247/2020 Sb., o některých opatřeních ke zmírnění dopadů epidemie koronaviru označovaného jako SARS CoV-2 na oblast kulturních akcí, se na danou problematiku neuplatní. Byl totiž přijat až 13. května 2020, a proto se uplatní jen na kulturní akce s plánovaným datem pořádání v termínu od 13. května 2020 do 30. září 2021. Kulturní akce zmíněná ve stížnosti přitom byla zrušena už v březnu roku 2020.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Případnou žalobu musí spotřebitel podat na pořadatele akce, portál, který prodej zprostředkuje, odpovídá pouze za vydání platné vstupenky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.