Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den,
jsem znechucena jednáním společnosti Vodafone a cítím se podvedena.
Můj manžel byl firemním zákazníkem společnosti Vodafone více, než 10 let se smlouvou na používání 6-ti čísel.
Protože se blížil konec platnosti smlouvy, byly mu zástupkyní Vodafonu nabídnuty zvýhodněné nabídky při prodloužení smlouvy.
Záležitost jsem vždy po konzultaci s manželem řešila já. Vybrali jsme jednu z nabídek a se zástupkyní společnosti se dohodli na jedné z nich. Pak následovalo dlouhé řešení různých formalit, kde jsme byli nuceni provést převod smlouvy na moje IČ z důvodu
momentálního přerušení manželovy živnosti.
Byla jsem zástupkyní ubezpečena, že dohodnuté podmínky zůstanou nezměněny. Když nám přes email přišel návrh smlouvy, částky u jednotlivých čísel byly vyšší, než ve vybrané nabídce. Na dotaz na tuto skutečnost mi bylo sděleno, že je vše v pořádku, že se poté při vyůčtování odečtou slevy popsané ve smlouvě a že se mi sama zástupkyně zaručuje, že sjednaná nabídka stále platí.
Po opravdu dlouhém řešení převodu smlouvy, kdy jsem stále musela dodávat a měnit různé dokumenty - až jsem měla pocit, že se vše úmyslně prodlužuje - jsem podepsala rámcovou smlouvu a doufala, že vše bude tak, jak má. Ale jen do té doby, kdy mi přišlo vyúčtování, ve kterém jsem zjistila, že není žádné zvýhodnění, naopak vyúštování je ještě vyšší, než bývalo dříve.
Samozžejmě smlouva je na 2 roky s min. měsíčním plněním.
Veškerou elektronickou komunikaci se zástupkyní společnosti mám v emailu, nemám ústní.
Za těchto podmínek u této společnosti zůstat nechci.
Prodloužení rámcové smlouvy - převod
Zrušení stávající smlouvy a uzavření nové, podle dohodnuté zvýhodnené nabídky.
|
Tweet |
Podle § 63 odst. 1 písm. c) zákona o elektronických komunikacích musí být součástí každé smlouvy uzavřené mezi operátorem a zákazníkem údaje o ceně, popřípadě způsobu určení ceny, a způsobu získávání aktuálních informací o všech platných cenách služeb. Všechny informace o ceně služby tak musí být uvedeny přímo ve smlouvě.
Byla-li sleva z celkové ceny služeb sjednána ve smlouvě, může se zákazník samozřejmě dožadovat této slevy. Zákazník by měl v takovém případě vyúčtování u operátora reklamovat a to nejpozději do 2 měsíců ode dne vyúčtování. Pokud bude reklamace zamítnuta, může zákazník do 1 měsíce od vyřízení reklamace podat návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace Českému telekomunikačnímu úřadu.
Liší-li se cenové podmínky ve smlouvě od nabízených cenových podmínek, neměl by zákazník takovou smlouvu podepisovat. V případě, že takovou smlouvu podepsal a sleva z celkové ceny služeb nebyla sjednána písemně, musí zákazník prokázat toto ujednání o slevě.
Dobrý den, paní Špičková,
jak už tu zaznělo ze strany dTestu, v tomto případě máte možnost podat reklamaci. Jak na to, se dočtete na stránce http://pece.vodafone.cz/app/answers/list/c/150,329/a_id/2079/. Vaši stížnost pak důkladně prověříme a sdělíme Vám naše vyjádření dopisem nebo e-mailem - podle toho, jakou cestu si pro reklamaci zvolíte.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
společnost reagovala na mou stížnost tím, že vyšetřila a přepočítala vyúčtování, omluvila se za špatně zadané nastavení služeb a uvedla vše do pořádku podle sjednané smlouvy. Jsem ráda, že se věc v klidu a rychle vyřešila. Děkuji Špičková