Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:789
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#76192Osočování ze ztráty parkovací karty a zamítnutí průjezdu ven

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.05.2024, před 9 měsíci

Tereza Holubová

Znění stížnosti

Dobrý den. Dnes, 3.5., v prodejně Lidlu u nádraží Libeň v Praze bylo zamítnuto vyjet mým prarodičům.
Při vjezdu byla otevřena závora u vjezdové strany, tak prarodiče vjeli na parkoviště, nevyzvedli se proto parkovací lístek, nakoupili a při výjezdu a zavřené závoře u výjezdové strany nastal problém. Nemohli se dostat ven z důvodu absence lístku. Personálem byli i přes asertivní jednání osočeni ze ztráty parkovací karty. I přes opakovanou prosbu o možnost výjezdu nebylo prarodičům vyhověno. Oba byli ochotni najít nějaké řešení, ale byli zkrátka uzavřeni na parkovišti, nevypuštěni ven a ze strany personálu lidlu byli hrubě osočováni a to i křikem a poté byli ignorováni.
Z parkoviště se dostali až poté, co vyjížděli jiní zákazníci ven a vyjeli za nimi.
Podotýkám, že s prodejnami Lidl máme jen dobré zkušenosti, ale toto chování je pro 85 leté seniory opravdu nepříjemné.
Předem děkuji za předcházení takovýmto situacím
Holubová Tereza


Požadované řešení

Přečtení stížnosti, předcházení podobným situacím


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2024 12:10, před 9 měsíci

Z popisu vyplývá, že by se mohlo jednat o pochybení společnosti. V takovém případě by po spotřebiteli společnost nemohla požadovat úhradu dané částky.

Pokud by společnost požadovala uhrazení částky za parkování, musela by prokázat, že na to má nárok (např. kamerovým záznamem).

Jestliže byly závory při vjezdu otevřené, mohl se spotřebitel oprávněně domnívat, že je parkoviště bezplatné.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, aby se k ní mohla vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2024 07:19, před 8 měsíci

Dobrý den, paní Holubová, děkujeme Vám za upozornění. Mrzí nás, že jste se v naší prodejně setkala s takovýmto chováním ze strany našeho zaměstnance a za tuto skutečnost se Vám omlouváme.Zákazník u nás stojí vždy na prvním místě. Chování našich zaměstnanců nebylo vhodné a nekorespondovalo se standardy společnosti LIDL. Personál prodejny proškolíme tak, aby se situace již v budoucnosti neopakovala. Našim cílem je, abyste se při každém nákupu v prodejnách Lidl cítili příjemně.S pozdravem tým Lidl

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.6.2024 17:03, před 7 měsíci

Děkujeme společnosti za poskytnuté vyjádření.

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.6.2024 17:15, před 7 měsíci


Tereza Holubová

Hodnocení: