Počet nahlášených stížností: | 29 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý podvečer,vaše zvrhla reklama mě absolutně donutila u vás po 30 letech nenakupovat!!!! Styďte se.,.Váš
minuli zákazník...
Reklama
|
Tweet |
Dle etického kodexu reklamy by měla reklama sloužit k informování veřejnosti a splňovat etická hlediska působení reklamy. Cílem kodexu je, aby reklama byla především pravdivá, slušná a čestná.
Jestliže spotřebiteli přijde reklama nevhodná, může se obrátit s podnětem na Radu pro reklamu prostřednictvím kontaktního formuláře, který nalezne spotřebitel zde: https://www.rpr.cz/cz/formular_pro_stiznosti.php.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.