Počet nahlášených stížností: | 41 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 12 |
Dobrý den, dnes v 15.12 hod. mě na Praze 3 v ulici Vozová téměř přejelo Vaše auto. Nijak ho netrápilo, že jsem byla se psem už ve 1/3 přechodu a profrčel mi pár centimetrů před obličejem. Naštěstí jsem měla psa těsně u nohy, takže se nám nic nestalo, ale byl to spíš zázrak. SPZ ***, mám i foto zadní části vozu, ale jen díky tomu, že zastavil kousek dál na zastávce autobusu a vyložil cestujícího. Není to zdaleka poprvé, co nás vaši řidiči ohrozili, na křižovatce nerespektují směr jízdy a místo odbočení (jak jim nařizoval směr jízdy) nám několikrát vjeli před auto ve směru rovně. U Bulhara naprosto běžná věc. Zřejmě by je zabilo, držet se předpisů, chvilku počkat a neohrožovat ostatní. S pozdravem Hrdličková
Donutit řidiče respektovat předpisy.
|
Tweet |
Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.