Společnost


Bolt Services CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:12
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76204Dopravní předpisy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.05.2024, před 9 měsíci

Andrea Hrdličková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes v 15.12 hod. mě na Praze 3 v ulici Vozová téměř přejelo Vaše auto. Nijak ho netrápilo, že jsem byla se psem už ve 1/3 přechodu a profrčel mi pár centimetrů před obličejem. Naštěstí jsem měla psa těsně u nohy, takže se nám nic nestalo, ale byl to spíš zázrak. SPZ ***, mám i foto zadní části vozu, ale jen díky tomu, že zastavil kousek dál na zastávce autobusu a vyložil cestujícího. Není to zdaleka poprvé, co nás vaši řidiči ohrozili, na křižovatce nerespektují směr jízdy a místo odbočení (jak jim nařizoval směr jízdy) nám několikrát vjeli před auto ve směru rovně. U Bulhara naprosto běžná věc. Zřejmě by je zabilo, držet se předpisů, chvilku počkat a neohrožovat ostatní. S pozdravem Hrdličková


Požadované řešení

Donutit řidiče respektovat předpisy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2024 13:28, před 9 měsíci

Stěžovatel by měl společnost informovat o porušování dopravních předpisů ze strany řidičů (místo, datum a čas, popř. SPZ), neboť obzvláště řidič z povolání je povinen důsledně dodržovat pravidla silničního provozu a pokud k pochybení dojde, měl by se zaměstnavatel každou takovou stížností zabývat a jestliže se prokáže, že řidič skutečně nedodržel dopravní předpisy, vyvodit z toho případné důsledky v rámci pracovněprávních předpisů. Pokud by nedošlo k nápravě, lze učinit oznámení Policii ČR ohledně porušování dopravních předpisů.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Zákaznickou podporu společnosti Bolt Services CZ s.r.o. je možné kontaktovat:
- prostřednictvím aplikace, a to kliknutím na sekci “Podpora” v menu a zasláním zprávy;
- e-mailem: info@bolt.eu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.7.2024 18:15, před 7 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.10.2024 13:05, před 3 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.