Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#76213Nekompletní zakoupené zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2024, před 9 měsíci

Jindra Hidecka

Znění stížnosti

Na zaplaceny gril jsme cekali mesic nez ho dodaji na prodejnu v Mnichovicich. Pri montazi doma jsme zjistili, ze chybi montazni spojovaci prvky. Reklamovali jsme je na prodejne s tim, ze po doruceni ze skladu budeme obeslani. Nyni opet cekame uz druhy tyden. Gril se v rozlozenem stavu vali venku, doufame, ze tento prodejce nas bude nekdy kontaktovat. Urcite dodrzi cely limit reklamacni doby coz je zase dost dlouha doba. Nechapu, ze doruceni plata sroubku jim bude zase trvat dalsi mesic.
J. Hudecka


Požadované řešení

Lepsi kontrola prodavanych vyrobku. Dlouha doba na reseni problemu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2024 07:20, před 9 měsíci

Pokud nebylo dodáno zboží v odpovídajícím množství či zboží kompletní, jedná se o vadu, za kterou je odpovědný prodávající a je možné zboží reklamovat.

Uplatní-li spotřebitel reklamaci v průběhu jednoho roku od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí (viz § 2161 odst. 5 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě. Společnost tedy musí prokázat, že spotřebitel převzal kompletní zásilku.

Reklamace je podaná již samotným oznámením podnikateli, že zboží je vadné (neúplné), například již napsáním e-mailu.

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), může spotřebitel od smlouvy odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu dle § 19 odst. 4 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
6.5.2024 08:27, před 9 měsíci

Panu Hudečkovi se za nepříjemnost omlouváme, chybějící spojovací materiál je pro něj připraven po týdnu čekání v servisním středisku od 2. 5. 2024, o možnosti vyzvednutí mu byla v danou dobu odeslána informační SMS.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
9.5.2024 17:17, před 8 měsíci


Jindra Hidecka

Hodnocení: