Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 8 |
Dobrý den,
dne 5.5.2024 v 22:20 řidič linky autobusu 306 vysadil mou dceru, která jela z praxe domů do Hostivic a nechal ji na Zličíně. Důvodem byla nefunkční čtečka na lítačku.Dcera na Zličíně nastoupila s platnou lítačkou, která je do nabita až do července.Není problém mé dcery,že nefunguje čtečka a nechápu jednání řidiče,který tam nechá dospívající holku.Lítačka byla plně funkční v dalším autobusu.Toto jednání je nepřípustné a řidič by měl být potrestán.Lidi nemůžou za přístroj,který není funkční.
Pán má jediné štěstí,že se dceři nic nestalo.
prosím o vyjádření
|
Tweet |
Pokud měla spotřebitelka platný lístek (v tomto případě lítačku) a problém byl na straně společnosti (nefunkční čtečka), nemělo by dojít k vyloučení spotřebitelky z dopravy.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Stížnost je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Kontakty na společnost ČSAD MHD Kladno a.s. nalezne spotřebitel na webové adrese: https://www.arriva.cz/cs/o-spolecnosti/dcerine-spolecnosti/csad-mhd-kladno/kontakty.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.