Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobry den.jiz před 9 lety jsem vam hradila pausal.nikde me neprisla zadna upomínka nic o tom ze by něco nebylo v poradku.po 9 letech když zadam o uver zjistim ze ho nedostanu kvůli neopravnenemnu zapisu do Solusu.po 9 letech kdy mi nic neprislo samozrejme nemam důvod uchovávat ustrizek o zaplacene castce.takze doklad nemam.resim to pres operatora jiz skoro 3 mesice a zadne vyreseni nikde.ok oželela jsem přes 10 tisíc a ucet zaplatila znovu s příslibem ze me okamzite stahnete ze Solusu at si konecne doresim uver.domu mi dosel dopis o bezdluznosti ze dne 13.srpna.v bance jsem byla 25.srpna a stále v solusu jsem.jak je to asi mozne ze?vytocena volam opet na vasi linku kde opet cekam 20 minut stim ze mi zamestnanec rekne ze se omlouva vse je v poradku platba dorazila a do 2 dnu me bude kontaktovat někdo ze spolecnosti a smaze me ze solusu.ale co ze?jako obvykle když vodafone slibi ze se ozve tak se samozrejme nikdo neozve.tak volam opet znovu.zase 20 minut na lince a jen proto aby me pan řekl ze vlastne nic nevyresi a platba tam není ani tato a pak se zahadne spojeni prerusi.takhle vy zachazite se zakaznikama?tak opet volam znovu konecne me prepoji i na oddeleni financi a tam mi pani rekne ze platba tam zadna není.takovy bordel tam mate?pritom vse bylo vypsano jak mi prislo v sms zprave.penize byly poslany z uctu a diky zkusenosti s vama jsem rada ze mam konecne něco v ruce.kdyz ted nejste schopni sparovat moji platbu tak je mi jasne kam se podela ma první platba před 9 lety.jako studentka jsem se na ty peníze hodne nadrela a bylo to pro me velke ponauceni ve volani nonstop.platba probehla i tehdy i ted znovu ze jsem ozelila přes 10 tisíc abych si mohla doresit budoucnost a uver ale kvůli skvele bordelarske firme jako je vodafone proste ne.zadam o okamzite reseni protože tentokrát doklad mam a verim ze kdyby jste si udelali poradek ve firme tak najdete i první platbu.a jelikož uz jste nedohledali moji první platbu tak zvazuji zajit za pravnikem a zazalovat vasi firmu za neduvodne poskozeni.ztracim jen cas neustalim resenim a nedoresenim z vasi strany.takze vas zadam o okamzite reseni s kompetenti osobou která prosetri jak minulou platbu od které teda doklad nemam ale 100% vim ze jsem to platila i nynejssi platbu.uz konecne mam dukaz v ruce ze bordel v tom mate takze s dobrym pravnikem to bude velmi jednoduche.
okamzite provedeni kontroly a najiti uz první platby a hlavne kontaktovani me a ne slibu a nikdo se neozve
|
Tweet |
Vydala-li společnost potvrzení o bezdlužnosti, utvrdila zákazníka, že ke dni vyhotovení tohoto potvrzení zákazník vyrovnal společnosti své dluhy. Toto potvrzení zároveň slouží zákazníkovi jako důkaz o zaplacení svého dluhu. Požaduje-li operátor i nadále zaplacení stejného dluhu, měl by se zákazník obrátit na reklamační oddělení společnosti. Pokud bude reklamace zamítnuta, může zákazník podat žádost o zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace Českému telekomunikačnímu úřadu.
Co se týče zápisu spotřebitele v seznamu dlužníků společnosti SOLUS doporučujeme spotřebiteli odvolat svolení se zveřejněním osobních údajů vůči společnosti, která jej nechala do rejstříku dlužníků zapsat, a společnost SOLUS zažádat o výmaz z rejstříku. Pokud by společnost nechtěla spotřebiteli vyhovět, je možné se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů s žádostí o zajištění nápravy. Úřad může současně správci nebo zpracovateli těchto údajů vedle opatření k nápravě uložit i pokutu, a to až do výše pěti milionů korun. U soudu lze rovněž uplatnit nárok na ochranu osobnosti.
Dobrý den, paní Minaříková,
jestli nesouhlasíte s požadovanou částkou, máte možnost podat reklamaci, kterou je třeba zaslat poštou na adresu sídla naší společnosti: Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Váš podnět důkladně prověříme a odpovíme Vám dopisem v zákonné lhůtě 30 dnů.
Pokud jde o výmaz z registru SOLUS, ten probíhá automaticky po uplynutí jednoho roku od úhrady dlužné částky. Po zaplacení dluhu sice záznam v SOLUSu zůstává, ale je u něj uvedena informace, že částka byla uhrazena.
S pozdravem
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
9 let v solusu bez jedineho kontaktovani me osoby me neprijde v poradku.navic vim ze ze solusu me vy muzete smazat okamzite
Pokud by společnost svůj dluh nevymáhala po dobu 3 let ode dne následujícího po konci zúčtovacího období, její právo se promlčí. V takovém případě musí spotřebitel prokázat, že se společnost o vymožení svého dluhu nepokoušela.
Pokud však spotřebitel i po promlčení uzná svůj dluh, například tím, že ho částečně splatí, nárok se obnoví a počne běžet nová promlčecí lhůta ode den, kdy k uznání dluhu došlo.
Jak bylo popsáno v předchozích vyjádřeních, spotřebitel by měl uplatnit vůči společnosti reklamaci. Zápis v seznamu dlužníků společnosti SOLUS je možné odstranit i na základě spotřebitelovi žádosti o výmaz z rejstříku, pokud odvolá své svolení se zveřejněním osobních údajů společnosti, která jej do rejstříku nechala zapsat.
Strany sporu již nevyužily možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak může pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
Bude-li spotřebitel potřebovat další konzultaci, může se obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.