Společnost


Historický subjekt, nezadávat nové stížnosti

Počet nahlášených stížností:190
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 59 stížnostech.

#7623Neoprávněně naúčtováné zúčtovací období

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2015, před 9 lety

Petr Ježek

Znění stížnosti

Dobrý den, 22.7. 2015 jsem společnosti UPC zaplatil 449Kč za zúčtovací období 15.7. - 14.8. Společnost UPC s měsíčním spožděním (můj dopis byl doručen na konci června) přepsala smlouvu na mě a to k datu 26.7.
15.08.2015 dorazila faktura, ve které UPC požaduje zaplacení internetu v rozmezí 26.7.-14.8. – tedy za již zaplacené období a to v plné výši! Po nekonečných dohadech mi bylo oznámeno,že mi vrátí pouze 275Kč, které chtěli původně poslat bývalé majitelce, ale po zjištění, že jsem měsíc čekal na jejich přepis, ale platbu jsem provedl já, mi bude částka odečtena v září z vyúčtování. Má reklamace(jak telefonická, tak nyní písemná)byla zamítnuta. Ačkoliv jsem několikrát uvedl, že jsem 449Kč již jednou platil, a to za celé období a vrátí mi pouze 275Kč stržením v září – tedy částka nevychází o 174Kč, které na tom tratím.
Od UPC mi dnes přišel email s neuznanou reklamací: „K aktivaci Vaší smlouvy došlo v rámci přepisu k 26. 7. 2015 a od tohoto dne bylo započato účtování plateb za služby.“


Požadované řešení

Společnost by mi měla buďto v září proplatit CELOU fakturu (a nejen 275Kč), a nebo z aktuální faktury, což je nejspíš nemožné, smazat 445Kč, které po mně znovu požadují za již zaplacené období.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2015 11:41, před 9 lety

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. Český telekomunikační úřad je však v odůvodněných případech oprávněn na žádost spotřebitele rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek. Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny nebo na poskytování služby bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace.

Pokud se strany nedohodnou jinak, je podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací povinen v případě, že dojde k vyúčtování ceny za službu v neprospěch spotřebitele, vrátit mu rozdíl ceny způsobem a ve lhůtách stanovených všeobecnými podmínkami služby, nejpozději však do 1 měsíce od vyřízení reklamace.

Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací je povinen poskytovat bezplatně elektronické vyúčtování ceny za poskytnuté služby v ujednaném termínu.

Nesouhlasí-li spotřebitel s tím, jak podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací reklamaci vyúčtování vyřídil, má ještě možnost nechat celý proces přezkoumat Českým telekomunikačním úřadem. Námitku proti vyřízení reklamace může spotřebitel podat do jednoho měsíce od chvíle, kdy podnikatel reklamaci vyřídí nebo od chvíle, kdy ji podle zákona vyřídit měl. Řízení je zpoplatněné stokorunou a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.9.2015 15:31, před 9 lety

Rádi bychom upřesnili vývoj případu.
Původní smlouva byla ukončena 26.7.2015 a v ten den vznikla smlouva p. Ježka.
Na původní smlouvě byla ještě před ukončením vygenerována faktura za období 15.7. – 14.8.2015, kterou uhradil p. Ježek.
Jelikož byla původní smlouva ukončena k 26.7.2015, odúčtovali jsme období 27.7. – 14.8.2015
Na původní smlouvě tak vznikl přeplatek, který jsme následně převedli na smlouvu p. Ježka. Tento přeplatek poníží následující fakturu p. Ježka a původní smlouva je tak srovnána.

V případě jakýchkoliv podnětů, dotazů, připomínek či reklamací kontaktujte prosím naše zákaznické centrum na 241 005 100 ve všední dny od 8 do 20 hodin a o víkendech od 10 do 18 hodin nebo pište na email info@upc.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.10.2015 11:23, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o potvrzení, zda byl spor již vyřešen. Pokud tomu tak opravdu je, žádáme jej o uzavření stížnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.11.2015 09:27, před 9 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.