Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Dobrý den,
opakovaně mi Vinted blokuje příspěvky na háčkované květiny, které jsou bytová dekorace. Tyto květiny jsou z druhé ruky a nepovažuji to za porušení pravidel či katalogu. Snažila jsem se vyřešit situaci, avšak na podpoře opakují stále to stejné dokola, že to nejde změnit.
Háčkované květiny uháčkovala moje babička, teď jí přebývají, snažíme se je prodat.
Chci, aby byly příspěvky vráceny a znovu neblokovány.
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost je oprávněna odstranit nebo automaticky opravit předměty uživatele v katalogu, pokud společnost zjistí, že uživatel dělá něco, co je v rozporu s pravidly popsanými v obchodních podmínkách nebo něco, co je zjevně protiprávní.
Uživatel použití takového nápravného opatření může napadnout podáním odvolání prostřednictvím systému společnosti. Je možné tak učinit kliknutím na odkaz ve sdělení důvodů, které byly uživateli zaslány při přijetí nápravného opatření.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.