Společnost


Vinted s.r.o.

Počet nahlášených stížností:208
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:11
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#76233Neustálá blokace příspěvků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2024, před 9 měsíci

Julie Šablaturová

Znění stížnosti

Dobrý den,

opakovaně mi Vinted blokuje příspěvky na háčkované květiny, které jsou bytová dekorace. Tyto květiny jsou z druhé ruky a nepovažuji to za porušení pravidel či katalogu. Snažila jsem se vyřešit situaci, avšak na podpoře opakují stále to stejné dokola, že to nejde změnit.


Produkt

Háčkované květiny uháčkovala moje babička, teď jí přebývají, snažíme se je prodat.


Požadované řešení

Chci, aby byly příspěvky vráceny a znovu neblokovány.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2024 10:53, před 8 měsíci

V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že společnost je oprávněna odstranit nebo automaticky opravit předměty uživatele v katalogu, pokud společnost zjistí, že uživatel dělá něco, co je v rozporu s pravidly popsanými v obchodních podmínkách nebo něco, co je zjevně protiprávní.

Uživatel použití takového nápravného opatření může napadnout podáním odvolání prostřednictvím systému společnosti. Je možné tak učinit kliknutím na odkaz ve sdělení důvodů, které byly uživateli zaslány při přijetí nápravného opatření.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2024 11:46, před 7 měsíci

Žádáme společnost, aby se ke stížnosti vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.7.2024 07:23, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.