Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:528
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#7624Nevrácené peníze po více než měsíci

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2015, před 9 lety

Jana Rozsypalová

Znění stížnosti

22.7.jsem nakoupila zboží na splátky cirka za 16500 Kč
Televizi notebook matraci a 2 krát lego friends podotýkám vše bylo vloženo do košíku ze je skladem
po nějaké době přišly emaily že notebook není skladem taktéž televize není skladem nakonec i matrace není skladem došlo mi pouze lego. Přišel mi splátkový kalendář od Cetelem kolik budu platit po voláni opakovaném na Mall nikdo nic neví ze se ozvou je to měsíc a stále nic na emaily nereagují.Abych to shrnula nemám peníze ani zboží a mam něco splácet je to normální????

Matrace zahrnovala splátkový kalendář nemám ji objednala jsem jinou na Mall a musela při převzetí zaplatit ani nedali vědět zda chci odečíst z částky kterou mi vlastně dluží


Požadované řešení

Čekám na vrácení financí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2015 11:09, před 9 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitelkou objednané zboží (televize, notebook, matrace) nebylo dodáno ve sjednané lhůtě, ačkoli v době prodeje bylo u zboží uvedeno, že je skladem (a spotřebitelka navíc je zboží povinna hradit na splátky společnosti Cetelem), je prodávající (obecně dlužník) v prodlení.

Kupní smlouva byla v daném případě uzavřena. Spotřebitelka platí kupní cenu objednaného zboží formou splátkového kalendáře. Prodávajícímu vznikla povinnost dodat objednané zboží.

Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží nedodá ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit podle § 1978 občanského zákoníku.

To znamená, že spotřebitel má právo prodávajícího upozornit, že nedodal zboží včas a poskytnout prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží s tím, že pokud v této lhůtě nebude zboží dodáno, lhůta již nebude prodloužena a bude platit, že marným uplynutím lhůty spotřebitel od smlouvy odstoupil (§ 1978 odst. 2 obč. zák.).

Platí tedy, že dlužník, který svůj dluh řádně a včas nesplní, je v prodlení. Jestliže jej nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel právo od smlouvy odstoupit; jde-li o plnění dělitelné, může se odstoupení věřitele za těchto podmínek týkat i jen jednotlivých plnění.“

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění; spotřebiteli odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Jestliže spotřebitelka odstoupí od smlouvy o koupi zboží, kde cena zboží je plně nebo částečně hrazena spotřebitelským úvěrem, zaniká též smlouva o vázaném spotřebitelském úvěru (viz § 14 odst. 3 zákona o spotřebitelském úvěru). O této skutečnosti je spotřebitel povinen věřitele informovat. Zánik smlouvy o vázaném spotřebitelském úvěru nesmí být spojován s uplatněním jakýchkoliv sankcí ze strany věřitele nebo třetí osoby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2015 19:12, před 9 lety

Vážená paní Rozsypalová,

dle informací od kolegů z finančního oddělení byla již platba vrácena, v tuto chvíli byste částku měla na svém účtu evidovat. Pokud to tak není, prosím, neváhejte nás kontaktovat, vyžádáme si od kolegů výpis k navrácené platbě a budeme se situací nadále zabývat.

Moc se Vám za způsobené komplikace omlouvám a mrzí mě, pokud tato nepříjemná zkušenost narušila Vaši důvěru v náš obchod.

Ivana Raimundová
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2015 09:37, před 9 lety

Žádáme spotřebitelku, aby potvrdila, zda byl spor urovnán, jak výše zmínila společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.11.2015 13:09, před 9 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.