Počet nahlášených stížností: | 529 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 62 |
Nedorucena zásilka z E-schopu,presmerovani do kamenného obchodu,přitom mě aplikace ukazovala boxy dostupné,zásilka uložena nejdříve na depu Olomouc,pak Holubice,nyní opět Olomouc,žádná zpětná vazba od operátorů.Stale nic nevím,včera vložena k odeslání do ZBoxu jiná zásilka podotýkám ze cca v 9.30h,do současné doby nebyla z boxu vyzvednuta.
Jezdecká nepromokava černá bunda
V co nejkratší době dodat zasilku a vyzvednout další ze ZBoxu Vlkoš okr:Prerov
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).
Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné a řádné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Více informací k reklamaci u společnosti Zásilkovna s.r.o. nalezne spotřebitel zde: https://www.zasilkovna.cz/reklamace.
Stížnost je možné směřovat i přímo ke společnosti prostřednictvím kontaktního formuláře (dostupného zde: https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular).
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Tato služba je zpoplatněná 200 Kč (pokud se spor týká peněžitého plnění, je poplatek 4 % z této částky, avšak nejméně 200 Kč). Více informací může spotřebitel nalézt zde: https://www.ctu.cz/resene-spory-ctu. Kontakty na Český telekomunikační úřad je možné nalézt zde: https://www.ctu.cz/kontakt.
Dobrý den, paní Kyselá, appka by vám měla vždy ukázat aktuální kapacitu Z-BOXu, záleží ale především na tom, jaká bude situace ve chvíli, kdy se kurýr pokusí zásilku doručit. Ta se totiž může mezitím změnit. V případě, že je zákazníkem zvolený Z-BOX plný, probíhá opětovný pokus o doručení. Pokud ani ten není úspěšný, měl by příjemce obdržet výzvu ke zvolení preferovaného náhradního výdejního místa: https://www.zasilkovna.cz/blog/presmerovani-zasilky-z-boxu. Pakliže tak neučiní, dojde k přesměrování zásilky automaticky. Co se týče nově podané zásilky, kurýr by měl zásilky svážet každý pracovní den, je proto možné, že svoz ještě od podání neproběhl. Když nám napíšete trasovací číslo přes kontaktní formulář (https://www.zasilkovna.cz/kontaktni-formular), rádi to důkladněji prověříme. Nikola, tým Zásilkovny
Dobry den,aplikace mi ukazuje u obou zásilek ze byly přijaty na expedicnim depu a to od 7.5.s vašim operátorem komunikuji každý pracovní den, stále mám vyčkat,takže to dělám,ono ani nic jiného nezbývá.S pozdravem Kysela
Hezký den, paní Kyselá, včera byl státní svátek, kdy zásilky nedoručujeme, sbíráme totiž síly do dalších pracovních dnů. To bude nejspíš důvod, proč se vaše zásilky zdržely. Věříme, že vše proběhne, jak má, a obě budou brzy na místě určení. Nikola, tým Zásilkovny
Hodnocení:
Komentář: Obě zásilky po několika dnech urgencí dorazily na místo určení.dekuji