Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#7625Pokus o neoprávněné inkaso z mé platební karty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

5 měsíců 14 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.08.2015, před 9 lety

Jiří Vilímek

Znění stížnosti

Dobrý večer. Objednal jsem si na zkušební dobu jednoho měsíce (na konci července) a to prostřednictvím mé platební karty zkušební členství v seznamce BE2. S tím, že pokud členství zruším 14 dní před vypršením, bude ukončeno. Jinak je automaticky prodlouženo o 3 měsíce. Ještě před vypršením této lhůty jsem zasílal email se žádostí o zrušení tohoto členství. Doposud mi na něj nebylo odpovězeno. Na stránkách jsem nikde nenalezl možnost zrušení tohoto členství. Veškeré mé snahy o zrušení včas byly marné. Že mé členství nebylo ukončeno jsem se dozvěděl nyní a to následující výhružkou:

Vaši poslední platbu se nezdařilo zpracovat
Váš účet byl tudíž dočasně zablokovaný
Objednali jste si tento typ členství
3 měsíce/měsíců
Fakturace v celkové výši 2.544 Kč
(včetně jednorázového transakčního poplatku ve výši 297 Kč za nezdařenou platbu)

Jakožto VIP člen jste s be2 uzavřeli obchodní vztah a jste tudíž povinni realizovat všechny platby, s tímto související, a to až do vypršení sjednaného období. Z Vašeho účtu žel ale i přesto nebylo možné stáhnout poplatek za poslední členství.


Aktualizujte prosím svá platební data
Kreditní karta [Master Card ] [Visa Card ]

Číslo karty:
Jméno majitele účtu:
Datum platnosti:

/

CVC :

Uložit
a obnovit členství
Naše Všeobecné obchodní podmínky jsou platné.

Pokud jste s našimi službami spokojení, nemusíte vůbec nic dělat. Vaše VIP členství bude obnovené automaticky. 3 měsíce/měsíců VIP členství, které jste si zakoupili, bude automaticky obnovené na období 3 měsíce/měsíců (2.247 Kč). Své stávající VIP členství můžete vypovědět v souladu s výpovědní lhůtou: 14 days.
Co se stane v případě, že platbu neuhradím?

Nejdříve je potřebné jistý čas počkat v zájmu umožnění kontaktu z Vaší strany ve snaze o vyřešení vzniklých potíží. Následně jsou všechny stávající dlužné úhrady předány k řešení společnosti pro vymáhání dlužných poplatků. Tímto může být ohrozena Vaše finanční důvěryhodnost.
© 2005-2015 be2 s.a.r.l., Luxembourg

Bohužel nemám jinou možnost, jak toto řešit. Můj účet je zablokovaný. Na e-mail mi doposud nebylo odpovězeno. Nikde nevidím telefon s možností toto vyřídit.


Požadované řešení

Považuji toto za velmi neseriozní jednání a chci s okamžitou platností zrušit členství u seznamky BE2 a neplatit za služby, které jsem podle zmíněné podvodné firmy nucen hradit. Dále požaduji písemné vyhotovení dokladu o tom, že mé členství bylo ukončeno a že firmě Seznamka BE2 nic nedlužím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.8.2015 10:17, před 9 lety

Zahraniční společnost be2 S.a.r.l. (se sídlem v Lucembursku) se zabývá poskytováním služeb internetového seznamování a tato služba je nabízena za určitých smluvních podmínek, které spotřebitel akceptuje prostřednictvím uzavření smlouvy o poskytování těchto služeb prostřednictvím internetu. Smluvní podmínky by si měl zájemce o využití této služby náležitě ještě před uzavřením smlouvy prostudovat. V právu platí totiž obecná zásada, že smluvní strany jsou uzavřenou smlouvou vázány.

Služby, se kterými je spojen zpoplatněný smluvní vztah, se dle obchodních podmínek společnosti prodlužují o stejnou již dříve smluvně sjednanou dobu trvání závazku, pokud spotřebitel smlouvu nevypoví během výpovědní lhůty před uplynutím smluvní doby. Zpoplatněný smluvní vztah musí být dle obchodních podmínek vypovězen minimálně 14 kalendářních dní před uplynutím příslušné doby platnosti smlouvy anebo, pokud byla při koupi zpoplatněného přístupu uvedena jiná lhůta, během uvedené lhůty. Jedná se tedy o prolongaci. Samotná prolongace není zakázaná.

Co se týká prolongace, ta může být sjednána ve smlouvě a obecně platí, že se smlouva prodlužuje za stejných podmínek, pokud není již předem domluveno jinak. Není ale možné až po uzavření smlouvy zavázat spotřebitele k úhradě částky, se kterou neměl možnost se seznámit při uzavření smlouvy. Je tedy podstatné, zda společnost splnila informační povinnost vztahující se k ceně služby a zda byla mezi stranami sjednána opakovaná platba. V tomto konkrétním případě je tedy otázkou, jaké služby byly objednány, zda byla řádně sjednána cena a splněna informační povinnost.

Výpověď zpoplatněného smluvního vztahu je účinná jen v případě, že bude podána formou výslovného, písemného prohlášení. Ačkoliv tuto podmínku považujeme ve spotřebitelských smlouvách za nepřiměřenou, jedná se o jediný spolehlivý způsob, jak spotřebitel může vypovězení smlouvy později prokázat. Doporučujeme spotřebiteli, aby z důvodu opatrnosti výpověď zaslal písemně v souladu s podmínkami služby. Výpověď je žádoucí zaslat s dodejkou a uložit si kopii výpovědi. Tímto způsobem spotřebitel bude moci prokázat, že službu řádně vypověděl a nemělo by tedy dojít k dalšímu strhávání, resp. k prolongaci smlouvy, protože závazek zanikne uplynutím doby, na kterou byl původně sjednán. Jestliže bude prolongace ze strany společnosti zrušena, měla by být úhrada za nevyužitou službu nebo její poměrná část spotřebiteli navrácena. V opačném případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení.

Společnost dle jejího výslovného vyjádření je možné kontaktovat rovněž formou zákaznického servisu, a to prostřednictvím emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme rovněž spotřebiteli, aby se obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.8.2015 12:51, před 9 lety

User : JIŘÍ VILÍMEK


Dobrý den,

děkujeme za Váš email.

Přijali jsme Vaši žádost, související s VIP/ Prémiovým členstvím Vašeho.

Po opětovné kontrole případu jsme došli k rozhodnutí akceptovat neuhrazenou platbu a stáhnout veškeré nároky vůči Vašemu klientovi.

VIP/ Prémiové členství bylo vypovězené a z naší strany již nebudou požadované žádné další platby.

V případě jakýchkoliv dotazů nás prosím neváhejte kontaktovat opětovně.


S pozdravem,

(v zastoupení)

Anne Reynaud

Vedoucí Zákaznického servisu be2
_________________________________________________


be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg

www.be2.com/corp
_________________________________________________

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.8.2015 13:01, před 9 lety


Jiří Vilímek

Pro společnost be2 S.à.r.l.

Dobrý den, děkuji za rychlé a kladné vyřízení mého podnětu. Prosím o zaslání písemného potvrzení na moji adresu, že k vaší společnosti be2 S.à.r.l. již nemám žádné závazky. Jsem ochoten, uhradit přiměřené náklady na toto potvrzení (např. poštovné atd.) Po doručení tohoto potvrzení budu považovat záležitost za vyřízenou.

S pozdravem J. Vilímek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.9.2015 18:06, před 9 lety

User ID : 4001632b5513e7e4b08854a4


Chceme odpovědět na vaše otázky správně, obraťte se na náš zákaznický servis prostřednictvím e-mailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz.

S pozdravem,

v zastoupení,

Anne Reynaud
Vedoucí Zákaznického centra be2 / Head of Customer Service be2
_________________________________________________

be2 S.à.r.l.
291, route d’Arlon - L-1150 Luxembourg - Luxembourg
www.be2.com/corp
_________________________________________________

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.10.2015 09:40, před 9 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.10.2015 10:21, před 9 lety


Jiří Vilímek

Společnost vyhověla požadavku, od písemného potvrzení jsem ustoupil. Hodnotím celou záležitost jako kladně vyřízenou. Z mé strany spokojenost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.