Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76253Řidič mi odmítl uznat celoroční jízdenku v jabloneckém pásmu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2024, před 8 měsíci

Jana Hympánová

Znění stížnosti

Mám celoroční lístek v rámci jabloneckého pásma což se vztahuje i na zastávku Vrkoslavice na Lince 341 řidič odmítl navolit pásmo aby mi jízdenka platila a vyhodil mě z autobusu. Buď požadoval ať mu zaplatím nebo ať vystoupím. Trasu autobusové nádraží Jablonec až Vrkoslavice jezdím pravidelně a nikdy problém nebyl lístek je normálně platný jen řidič musí navolit Jablonecké pásmo
Stalo se to na lince 341 7.5.2024 v 15:06 na Jabloneckém autobusovém nádraží


Požadované řešení

Požaduji aby byl řidič náležitě potrestán protože toto jednání jsem nezažila poprvé, řidič je velmi nepříjemný a odmítá se domluvit
Požaduji stržení odměn z platu nebo pokutu

Ráda bych prosím dostala slevu na cestování Mezi pásmy . Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
9.5.2024 12:18, před 8 měsíci

Pokud byla spotřebiteli naúčtována vyšší cena za jízdenku bez oprávněného důvodu, mohl by spotřebitel podat reklamaci a žádat vyrovnání ceny.

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.

Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se se stížností obrátit přímo na Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou e-mailem na adresu: dpmlj@dpmlj.cz.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.7.2024 16:33, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.