Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Jela jsem se svou přítelkyní z Náchoda do velké Poříčí, při nástupu jsem řekla a to cituji " Dobrý den 2x do 18 velké Poříčí náměstí iredo kartou" všechno proběhlo skvělé až na platbu po přiložení karty jsem zjistila že mi pak řidič dál plnou cenu takže místo 22 korun jsem měla platiti 44, když jsem to řidiči oznámila řekl mi že by mě slyšel a měl veliký problém stornovat jízdenku, vypadal jak kdyby ho to obtěžovalo... Nedivím se že mě neslyšel když český ani nemluvil.. z Náchoda to je v 16:25, příště bych ocenila lepší přístup
CDS Náchod, autobus 375 (641375 34)
Omluvu a vráceni peněz, pokud nebudou vráceny
|
Tweet |
Pokud byla prodána spotřebiteli jízdenka jiná, než kterou požadoval po řidiči, je možné vadnou jízdenku reklamovat.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.