Počet nahlášených stížností: | 11 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes odpoledne jsme jely směrem Broumov, oznámily jsem slevu do 18ti a zaplatily. Ovšem problém byl v tom, že nám řídič dal základní jízdenku místo se slevou a když jsme mu slušně řekly, že špatně vytiskl jízdenky začal se s nami hádat o naši chybě. Velmi příjemná cesta :)
Autobus 375
Lepší a slušná komunikace především omluva za chybu
|
Tweet |
Pokud byla prodána spotřebiteli jízdenka jiná, než kterou požadoval po řidiči, je možné vadnou jízdenku reklamovat.
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Připomínky, stížnosti a podněty ohledně linkové dopravy v Královehradeckém kraji je možné podávat na e-mail: info@cdsnachod.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.