Počet nahlášených stížností: | 124 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, měli jsme v Mexiku veliký problém. Přijeli jsme do ubytovani a měli jsme rezervovány hotel, pokoj s BALKÓNEM a paní nám neustále nabízela pokoj s TERASOU! Kontaktovali jsme i manažera a ten říkal, ze nastala chyba ale ze nám muže dat jiný pokoj s nějakou virivkou ale doplatíme si, což jsme rozhodne nechtěli. Chteli pouze tento pokoj s BALKÓNEM. Samozřejmě přes veškeré dohadování jsme museli dvě noci zůstat. Pokoj byl příšerný, byly rozbité síťové dveře, klimatizace nesla ani v dobu, kdy měla jít. Dali nám proste levnější pokoj za cenu dražšiho, jinak by nás vůbec neubytovali. Necítili jsme se tam vůbec bezpečně. Samozřejmě ze jsme hned kontaktovali booking a ten odpověděl až za x hodin. Psali jsme několik stížnosti, posílali fotky a videa, ze nás opravdu okradli a booking jako zprostředkovatel se na nás absolutně vykašlali. Stále nabízí to příšerně ubytovani, jako by se nic nestalo. Věřím, ze se tohle stane i jiným lidem .
Ubytovani Mexiko Hidden treehouse Tulum
Vracení minimálně 50% ze zaplacené částky.
|
Tweet |
Rezervační portál Booking.com je pouhým zprostředkovatelem pro uzavření smlouvy o ubytování. Smluvními stranami smlouvy o poskytnutí ubytování je spotřebitel a provozovatel ubytování. Za poskytnutí konkrétních poskytovaných služeb by měl primárně nést odpovědnost přímo poskytovatel služeb.
Rezervační portál odpovídá pouze za přímé škody, které by spotřebitel skutečně utrpěl/a, zaplatil/a nebo které vznikly v souvislosti s prokazatelnými nedostatky při plnění povinností rezervačního portálu souvisejících s poskytováním služeb (např. pokud by portál uvedl nesprávné informace), a to do celkové výše celkové ceny vaší rezervace.
Vzhledem ke skutečnosti, že společnost Boooking.com (Czech Republic) s.r.o. je personálně a majetkově úzce provázaná se zahraniční společností Booking.com B.V. se sídlem v Nizozemí, a je její pobočkou pro Českou republiku, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci, které nabízí bezplatnou, rychlou a efektivní poradenskou činnost ohledně evropského spotřebitelského práva se zahraničním prvkem.
Webové stránky Evropského spotřebitelského centra nalezne spotřebitel na adrese www.evropskyspotrebitel.cz. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem.
Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail ECCNET-CZ@ec.europa.eu. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.