Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dobry den,
moja mamina cestovala spol.regiojet v utorok 07.05.2024 vlakom Regiojet z Vrutok do Prahy a z Prahy autobusom do Londyna.
Vo vlaku bol steward velmi priatelsky a prijemny co na autobus z Prahy nemoze povedat.
Soferi autobusu vazili batozinu kazdemu kto cestoval. Mamine uctovali 10eur , lebo ze vraj jej kufor vazi 58kg!
Doma si mamina kufor vazila, ako vzdy ked cestuje mimo sk. A vazil 28,6kg.
Taktiez uz v UK som jej to vazila a to iste, ukazoval 28,6kg! Ako je to prosim Vas mozne,ze si soferi taketo nieco mozu dovolit a pytat si peniaze za nieco co neni pravda. Blocek za zaplatenie navyse batoziny nedostala, tak isto ako ani ostatni ktorym bolo uctovane navyse.
V Autobuse nefungoval ani kavovar a soferi (vysoky silnejsi sofer)bol neprijemny.
Mrzi ma ze mamina po rokoch vyuzivania vasich sluzieb uz nechce vyuzit Regiojet po tejto zlej skusenosti.
Este chcem podotknut, ze moj ocino cestoval teraz vo February 2024 z Prahy do Londyna a taktiez musel zaplatit 10eur za kg navyse a taktiez sme to vazili dva krat na dvoch inych vahach a na oboch vahach ukazovalo tak ako jemu doma pod 30kg.
Rada Vam prilozim, resp.preposlem foto z vahy kufra ako dokaz.
Dakujem za porozumenie
Singleton
Cestovanie s Regiojet a uctovanie za kg navyse
Prosim o navratenie o zaplateni batoziny neopravnene a upozornenie vodicov o spravani sa k cestujucim milsie.
|
Tweet |
Dle dostupných informací na stránkách společnosti RegioJet a.s. se poplatek za zavazadla odvíjí od trasy autobusových linek. V případě trasy z České republiky do Anglie bude zdarma přepraveno jedno příruční zavazadlo a jedno cestovní zavazadlo, přičemž:
- příruční zavazadlo musí splňovat rozměry max. 15×25×35 cm a
- cestovní zavazadlo (neboli zavazadlo v zavazadlovém prostoru) nesmí přesahovat rozměry 30×60×80 cm a váhu 30 kg.
Poplatek je účtován v případě přepravy více zavazadel či nadrozměrného cestovního anebo příručního zavazadla. Poplatek je možné uhradit předem či až u autobusu, přičemž od místa platby se taktéž odvíjí výše poplatku.
Dále je na stránkách společnosti uvedeno, že "má-li cestující více než 2 zavazadla v zavazadlovém prostoru, budou další zavazadla přepravena jen v případě volné kapacity (max. počet zavazadel přepravovaných pro jednoho cestujícího je 5 ks, při větším počtu zavazadel dopravce garantuje přepravu zavazadel pouze na té části spoje, na které byla přijata). Pokud zavazadlo přesahuje rozměry 30×60×80 cm nebo váhu 30 kg, je účtován 1 poplatek za překročení těchto rozměrů/váhy. V případě, že toto zavazadlo je i nadpočetné, hradí se poplatek 2× – za nadpočetnost a za překročení rozměrů/váhy. Za jedno zavazadlo lze účtovat max. 2 poplatky."
Jestliže byl poplatek za zavazadlo naúčtován neoprávněně, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Reklamaci je možné uplatnit i prostřednictvím formuláře na webové adrese: https://regiojet.cz/sluzby/vase-podnety.
Více informací k přepravě zavazadel u společnosti RegioJet a.s. nalezne spotřebitel zde: https://regiojet.cz/nase-jizdenky/preprava-zavazadel-a-zvirat.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.