Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#76280NEDORUČENÁ ZÁSILKA

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 hodiny 44 minut

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2024, před 8 měsíci

Iveta Chňoupková

Znění stížnosti

NEDORUČENÍ ZÁSILKY
DNE 9.5.2025 mi ráno přišla SMS s informaci o dodání zásilky. Tak jak jsem zvyklá od jiných přepravních společností, brala jsem informaci jako faktickou , i přes mé špatné zkušenosti o tři roky zpět( od té doby jsem poštu jako doručovatele vynechávala, šle bohužel teď jiná možnost nebyla). Nechala jsem si balík poslat do zaměstnání s tím, že jsem tam od rána, a že prostě na balík počkám. Ve 14 hodin jsem to již nevydržela a kontaktovala řidiče, tak jak je poznamenáno v SMS. Chtěla jsem vědět, kdy zhruba dorazi, jelikož jsem měla už 2 hodiny po pracovní době. Řidič samosebou telefon nebral , zpět nezavolal( uf to samé jako před lety, nic se nezměnilo) . Zkusila jsem DEPO , ale to až o 2 hodiny déle.. Další neschopná zaměstnankyně, navíc arogantní a cinická..
Ta mi na mou otázku “ kde je řidič a zda vůbec dorazí, že od rána na něj čekám”odsekla co jako chci, že je ještě v terénu, a že dorazí…. Samosebou jsem věděla, že nedorazí a nedorazil. Po 17.hodině jsem jela domů a teď nevím zda se zboží vůbec dočkáme.
MÁ OTÁZKA ZNÍ … PROČ SE TOTO VE VAŠÍ SPOLEČNOST DĚJE? TO MUSÍ ODNÁŠET NESCHOPNOST VAŠICH LIDI OBYČEJNÍ LIDÉ,KTEŘÍ SI DOKONCE ZA VAŠE SLUŽBY ZAPLATÍ.


Požadované řešení

Ráda bych znala odpověď, proč se tak děje?
Proč zaměstnáváte neschopné a arogantní lidi.?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 09:12, před 8 měsíci

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.