Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#76285Nedoručená zásilka CF157749045AU

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

23 minut 16 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2024, před 8 měsíci

Marta Manoušková

Znění stížnosti

Bylo oznámeno dosání, přesto, že jsem stále doma, nikdo se neobtěžoval s doručením. T
Kontaktní telefon nikdo nebral. Večer na mail dorazilo upozornění, že je dodávka k osobnímu vyzvednutí. Na internetu nebylo možno vyžádat znovudoručení ( a jakým právem si pošta myslí, že může každý komunikovat mailem). Matka má 99 let, internet nezvládá, je invalidní, chůze možná do 200m. Já se o ni běžně starám, ale jsem po vážné operaci, přesun je možný jen vleže.
Telefonní číslo vedoucí pošty jen marně vyzvání.Mail byl v angličtině, pro nás nečitelný.
Zatím mé žádosti o znovudoručení nikdo nevyhověl. Manoušková


Produkt

Šátek, dárek o sestry mé matky 96 let


Požadované řešení

Znovudoručení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2024 11:03, před 8 měsíci

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoliv poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.