Počet nahlášených stížností: | 208 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 11 |
Jdu jsem se stížností kterou jsem řešila přes vinted - balicek odeslala společnost PPL, odesílala jsem balíček před dvěmi měsíci přes vinted tlačítko. Jelikož mojí chybou jsem zadala do PPL boxu špatný kód a ne ten vygenerovaný od společnosti vinted tak byl balíček odeslán úplně jinam než jsem chtěla a společnosti vinted nereaguje na reklamaci ani na moje zprávy ani na zprávy od společnosti PPL a doteď mi nevrátili peníze za mojí Ztracenou zásilku. Vinted jsem měla doteď ráda ale od této chvíle jsem změnila názor a dávejte si všichni pozor protože i při takové malé chybě můžete přijít o peníze.!!
Možná by bylo jednodušší kdyby měli nějakou info telefonickou linku protože komunikovat s nimi přes emaily nebo přes aplikaci je opravdu velká katastrofa.
Zásilka cervena košile
Řešení by bylo jednoduché kdyby vinted teď se mnou komunikovalo a vrátili mi peníze za zásilku kterou mi společnost PPL ztratila protože společnost PPL společnosti vinted zaslal peníze protože byl zapsán zápis o škodě a spol. Vinted si peníze nechal a neposlal je mě jako odesílateli a já mám škodu nemám ani peníze ani zásilku!
|
Tweet |
V obchodních podmínkách společnosti je uvedeno, že pokud dojde ke sporu ohledně ztráty nebo poškození předmětu během přepravy, budou informace poskytnuté společností Vinted Go nebo dopravcem považovány za správné, pokud společnosti před dokončením Transakce neposkytne spotřebitel důkazy o opaku. Pokud byl předmět zabalen správně, ale došlo ke ztrátě nebo poškození zásilky při přepravě obdrží prodávající od společnosti Vinted finanční náhradu za ztrátu nebo škodu, a tato částka může záviset na tom, který dopravce byl použit.
Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení (ve smyslu § 2991 a násl. občanského zákoníku). Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Kontaktovat společnost je možné například skrze kontaktní formulář nebo písemně formou doporučeného dopisu s dodejkou na adrese sídla společnosti: Vinted s.r.o., Zenklova 32/28, 18000 Praha.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informací k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.