Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:56
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76294Špatný řidič

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2024, před 8 měsíci

Nela Höcková

Znění stížnosti

Dobrý den, dnešní cesta do Prahy byla velmi špatná, chtěla jsem mít klidnou 2 hodinovou jízdu autobusem... Za 1. autobus měl 10 minut nehlášené zpoždění. Řidič byl jak kdyby nikdy neřídil,.. autobus s námi neuvěřitelně hrkal a při každé brzdě dramaticky škubal,... Na dálnici jsem se málem srazili z boku s autem.
A v celém autobuse vůbec nejsou pohodlné sedačky s pořádným místem na nohy, nohy sem musela milá po celou jízdu na straně spolusedícího, protože se mi tam absolutně nohy nevešly. Sem velmi zklamaná, protože vlaková doprava arrivou nemá chybu, za to autobusová doprava byla Velkým zklamáním.


Produkt

Byl to starý muž a číslo autobusu bylo 290 z Jilemnice do Prahy na Černý most


Požadované řešení

Poprosila bych aby jste na toto vašeho řidiče uvědomili, a se sedačkami se pokusili něčo zlepšit. A ohledně zpoždění... to existuje jasné řešení: oznámit to v aplikacích. Děkuji


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2024 06:38, před 8 měsíci

Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2024 21:37, před 7 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.