Společnost


ARRIVA autobusy a.s.

Počet nahlášených stížností:53
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#76297Zpoždění více jak 6 minut již 2 zastávky po první stanici. Provoz nejoustne

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2024, před 7 měsíci

Artur Ostrý

Znění stížnosti

Řidič nepřijé ani po 6 minutách čekání na stanici Jílové u Prahy Radlík. Autobus nehlásil zpoždění


Požadované řešení

Zavést jiná pravidla pro pozdní příjezd. 6 minut zpoždění bez provozu není pochopitelné


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2024 06:14, před 7 měsíci

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Společnost je možné kontaktovat:
- telefonicky na +420 725 100 725,
- emailem na info@arriva.cz,
- skrze kontaktní formuláře zde: https://www.arriva.cz/cs/kontakt/zakaznicky-servis.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.7.2024 16:37, před 5 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.